اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افاضلی: تیم ما مظلوم واقع شده است


سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۲ ساله‌ها گفت: تیم ما مظلوم واقع شده است و حضور شما به ما امید می‌دهد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۲ ساله‌ها گفت: تیم ما مظلوم واقع شده است و حضور شما به ما امید می‌دهد.

هومن افاضلی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود در مورد شرایط تیم ملی زیر 22 سال گفت: تیم ما مظلوم واقع شده است. امروز شما با حضورتان به ما امید می‌دهید علی‌رغم اینکه شرایط بسیار سختی داریم این بازیکنان می‌توانند خود را در این وضعیت نشان دهند اکثر نفرات ما ستاره‌های لیگ و بازیکنان تاثیرگذار هستند که در نوع عملکرد تیمشان تاثیر دارند. این نفرات ستاره‌های جام‌جهانی و استخوان بندی ایران در دو جام جهانی آینده را تشکیل خواهند داد.

وی افزود: علیرضا منصوریان این تیم را برای قهرمانی بسته بود او وقت زیادی برای این بچه‌ها گذاشت و برخی از این نفرات تا 2 سال قبل یا در تیم‌هایشان بازی نمی‌کردند و یا اینکه برای عقد قرارداد مشکل داشتند که با حمایت‌های منصوریان و دستیارانش اکنون پیشرفت بسیار زیادی کرده‌اند.

افاضلی تاکید کرد: این بهترین تیم زیر 22 سال ما نیست خیلی‌ها مثل محسن مسلمان کاپیتان تیم، رحمانی، صادقیان، غریبی، عالیشاه، جهانبخش، سردار آزمون و... که حدود 17 تا 18 نفر می‌شوند کنار ما حضور ندارند. ما با سایر نفرات و امیدوارانه به مسابقات می‌رویم نمی‌خواهیم خودمان را گول بزنیم اکثر بازیکنان جوان هستند و بخشی از آنها تجربه کافی را ندارند.

سرمربی تیم ملی زیر 22 سال یادآور شد: بخشی از مرحله آماده سازی یک تیم به تمریناتی که انجام می‌دهد باز می‌گردد بازیکنان باید از نفرات کناری خود آگاهی داشته باشند و این مسئله به جز با انجام تمرینات به دست نمی‌آید. شما امسال از کیفیت لیگ انتقاد زیادی کردید وقتی در هفته پنجم لیگ برتر با وجود آنکه تیم‌ها حداقل 6 هفته قبل از شروع مسابقات تمریناتشان را آغاز کرده بودند از مربیان در مورد کیفیت پایین لیگ می‌پرسیدید آنها در جواب می‌گفتند تازه کارمان را شروع کردیم و نیاز به زمان داریم این در حالی بود که آنها 3 ماه در حال تمرین بودند حالا در نظر بگیرید ما نوزدهم قرار است دور یکدیگر جمع شویم و سپس با انجام یک تمرین در ایران و انجام یک تمرین در عمان روز بیست و دوم به مصاف ژاپن برویم. نباید خودمان را گول بزنیم البته این فرصت مغتنمی است برای بازیکنان جدید است که بخواهد در مسیری قرار بگیرد که نفرات اصلی ما 2 سال قبل داشتند.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- دیدگاه افاضلی در خصوص ناکامی تیم های پایه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طباطبایی: تیم امید مظلوم واقع شده است


مربی دروازه‌بان‌های تیم امید کشور تأکید کرد که تیم امید مظلوم واقع شده و به آن پرداخته نشده است.

خبرگزاری تسنیم: هادی طباطبایی پس از بازگشت تیم امید به کشور، گفت: شرایط میزبانی در قطر خوب نبود از روز اولی که به این کشور رفتیم زمان تمرین و محل مناسبی در اختیار ما قرار نگرفت. در مجموع شرایط خوبی نبود اما با شرایط شرجی بودن هوا رفته رفته جلو رفتیم و فکر می‌کنم از همه گروه‌ها شامل پزشکی تا بازیکنان و کادر فنی مصمم بودند که یک افتخار برای ایران رقم بزنند.

وی در مورد اینکه تیم امید ایران چقدر شانس صعود به المپیک را دارد، عنوان کرد: کار خیلی سختی است و قطعا کار راحتی پیش رو نداریم. پیشرفت ما در یک سال و نیم اخیر خوب بوده و ما بازخوردهای خوبی را می‌بینیم اما می‌دانیم که می‌خواهیم در تورنمنتی شرکت کنیم که شرایط سختی دارد.

مربی دروازه بان‌های تیم امید کشور تصریح کرد: احساس من این است که تیم امید مظلوم واقع شده و خیلی به آن پرداخته نشده است. این نسل که اکنون حضور دارند می‌خواهند نسل طلایی فوتبال ما را تشکیل دهند نیاز به حمایت دارند.