اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه


نام 14 شخص حقیقی و حقوقی روس به اتهام دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه مسکو، در فهرست تحریم‌های جدید این کشور قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: نام 14 شخص حقیقی و حقوقی روس به اتهام دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه مسکو، در فهرست تحریم‌های جدید این کشور قرار گرفت.

به گزارش «راشاتودی،» وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: نام 14 شخص حقیقی و حقوقی روس در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت. گام امروز جهت حمایت از تعهد آمریکا برای رسیدن به راه حل دیپلماتیک درباره بحران اوکراین است.

بنابر ادعای این وزارتخانه، اشخاص مذکور به دور زدن تحریم‌های پیشین آمریکا علیه روسیه اقدام کرده‌اند.

این فهرست همچنین شامل شش فرد جدایی طلب است که به ادعای مقامات آمریکا، تهدیدی برای امنیت و ثبات اوکراین محسوب می شوند. نام دو مقام سابق اوکراین نیز در لیست مذکور دیده می‌شود.


ویدیو مرتبط :
رئیسی : آمریکا در برابر تحریم‌ هایی که علیه ایران اعمال کرده چه پاسخی دارد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعمال تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه روسیه



اخبار,اخبار بین الملل,ولادیمیر پوتین


اخبار بین الملل - زمان اعمال تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه روسیه

آمریکا و اتحادیه اروپا روز دوشنبه به علت تلاش‌های ادعاشده مسکو برای بی ثبات کردن شرق اوکراین تحریمهای جدیدی را بر ضد شخصیتهای روس اعمال می کنند.

منابع آگاه اعلام کردند پیش بینی می شود آمریکا و اتحادیه اروپا روز دوشنبه به علت تلاش‌های ادعاشده مسکو برای بی ثبات کردن شرق اوکراین تحریمهای جدیدی را بر ضد شخصیتهای روس اعمال می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع آگاه اعلام کردند پیش بینی می شود آمریکا و اتحادیه اروپا روز دوشنبه به علت تلاش‌های ادعاشده  مسکو برای بی ثبات کردن شرق اوکراین تحریمهای جدیدی را بر ضد شخصیتهای روس  اعمال می کنند. 

این منابع که خواستند نامشان فاش نشود با اعلام این خبر افزودند پیش بینی می شود اتحادیه اروپا اسامی این اشخاص را که هنوز فاش نشده است پیش از اعمال تحریم‌ها اعلام کند. 

این منابع افزودند این تحریم‌ها بر کسانی اعمال خواهد شد که به نظر می رسد مسئول ناآرامیه‌ در اوکراین هستند. 

این منابع اضافه کردند پیش بینی می شود آمریکا تحریمهایی را بر ضد شخصیت‌ها و سازمان‌ها اعمال کند و همچنین پیش بینی می شود فهرست تحریم‌های آمریکا «دوستان» ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را نیز شامل شود.

اخبار  بین الملل - باشگاه خبر نگاران