اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام ویژه برنامه های انتخاباتی شبكه 3


ویژه برنامه‌های «متن؛ حاشیه»، «من ایرانی هستم»، «منطقه آزاد» و «صندوق» برنامه‌هایی هستند که در ایام انتخابات از شبکه سه سیما پخش می‌شوند.

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه سه سیما درباره ویژه برنامه‌های انتخاباتی گفت: علاوه بر ستاد انتخابات رسانه ملی، هر کدام از شبکه ها برنامه هایی را به مناسبت انتخابات پیش رو تدارک دیده اند و این شبکه نیز به سهم خود ویژه برنامه های" متن- حاشیه " را در ساعت 20 شنبه ها، "من ایرانی هستم" ساعت 19 هر شب به جز پنج شنبه و جمعه، "منطقه آزاد" ساعت22 و 15 دقیقه و "صندوق" ساعت 21 و 40 دقیقه به جز جمعه ها در نظر گرفته است.

غلامرضا میرحسینی افزود: برنامه کوتاه "من ایرانی ام" هم هر شب ساعت 20 و 30 به جز پنج شنبه و جمعه برای مخاطبان پخش می شود و می توان گفت به جز برنامه "متن-حاشیه" که برنامه ای  هفتگی است، دیگر ویژه برنامه ها هر شب از ساعت 7 تا 12 در جدول پخش شبانه گنجانده شده است.

وی همچنین به سریال نوروزی شبکه سه سیما اشاره کرد و گفت: چند سریال برای نوروز 95 پیشنهاد شد که از این میان مجموعه «بیمار استاندارد» به سبب اینکه با فضا و برنامه های این شبکه همخوانی بیشتر دارد و با توجه به سابقه موفق سعید آقاخانی به عنوان کارگردان چند سریال در شبکه سه، برای نوروز در دست ساخت است.

سریال «بیمار استاندارد» که به تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی سعید آقاخانی در 14 قسمت 45 دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تولید می شود، درباره فردی تحصیلکرده در رشته بازیگری است که در نقش یک بیمار ظاهر می‌شود و همین ایفای نقش ماجراهایی را به‌دنبال می‌آورد.


ویدیو مرتبط :
ویژه برنامه شب یلدا 1391 از شبكه سه قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام ویژه برنامه های انتخاباتی صدا و سیما


نشانی ، شب آفتابی ، روبه فردا ، رای شما، الف تا ب انتخاب عنوان ویژه برنامه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران و یازدهمین دوره ریاست جمهوری شبکه تهران است که بر روی آنتن می رود.

تابناک: نشانی ، شب آفتابی ، روبه فردا ، رای شما، الف تا ب انتخاب عنوان ویژه برنامه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران و یازدهمین دوره ریاست جمهوری شبکه تهران است که بر روی آنتن می رود.

نشانی ، شب آفتابی ، روبه فردا ، رای شما، الف تا ب انتخاب  عنوان ویژه برنامه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران و یازدهمین دوره ریاست جمهوری شبکه تهران است که بر روی آنتن می رود.  

"نشانی "  نامه سرگشاده برای نامزدهای انتخاباتی

" نشانی " عنوان برنامه ای تولیدی از گروه اجتماعی شبکه تهران  ویژه یازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری است که در روزهای زوج ( شنبه – دوشنبه – چهارشنبه ) به مدت 25 دقیقه روی آنتن می رود. امیر حسین خرمشاهی تهیه کننده برنامه "نشانی " در توضیح این برنامه می گوید: " نشانی " یک نامه سرگشاده برای نامزدهای انتخاباتی رییس جمهوری است که در این برنامه نخبگان علمی ، فرهنگی ، هنری و.... انتظاراتشان را از رییس جمهور آینده در جمع خانواده با حضور رای اولی ها  مطرح  و در خصوص انتخاب رییس جمهور اصلح و حضور در انتخابات به بحث و گفتگو می نشیند. همچنین برنامه نشانی بخش ویژه ای نیز به شهرستان های استان تهران اختصاص داده و شهروندان این شهرستان ها می توانند در خصوص حضور در  انتخابات  و انتظارتشان صحبت کنند. برنامه " نشانی "  در روزهای  زوج ساعت 17:50  به مدت 25 پخش می شود.

رای شما"  

" رای شما " عنوان میان برنامه ای تولیدی- گزارشی از گروه اجتماعی شبکه تهران  ویژه انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری است که در سه زمان مختلف پخش می شود و اولین بخش آن 24 اردیبهشت ماه پخش شد. این میان برنامه با ساختاری گزارشی در میان اقشار مختلف جامعه از جمله اساتید برجسته دانشگاهی ، روحانیون، هنرمندان ، چهره های سیاسی و.... با محوریت تشویق و ترغیب مردم و جوانان برای حضور پرشور و میلیونی در انتخابات ، مشارکت اجتماعی شهروندان و تعیین سرنوشت سیاسی تولید می شود. این برنامه در مدت زمان 3 دقیقه در 100 قسمت پخش خواهد شد. سید یوسف موسوی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.  
 
شب آفتابی

" شب آفتابی  " عنوان برنامه زنده ترکیبی ویژه انتخابات از گروه اجتماعی شبکه تهران است که اولین قسمت آن امشب ساعت 20  پخش می شود. برنامه گفت و گو محور " شب آفتابی  "ویژه انتخابات در 26 قسمت 55 دقیقه تهیه و تولید می شود و حسن میربهاء تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. بنا بر این گزارش ، این برنامه با رویکرد آگاهی بخشی ، امید و اطلاع رسانی در ایام انتخابات روی آنتن می رود و قرار است فرهیختگان حوزه های مختلف  میهمان برنامه گفت و گو محور  شب آفتابی هستند .برنامه " شب آفتابی  " با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درباره شعار سال 92 حماسه سیاسی – حماسه اقتصادی به بیان دستاوردهای نظام ، افزایش غرور ملی مردم و همدلی و همزبانی با مسئولان در ایام انتخابات نمایش داده خواهد شد.  این برنامه روز های چهارشنبه هر هفته  ساعت 20 بر روی آنتن می رود.

"روبه فردا "

"روبه فردا " عنوان برنامه ای زنده -  تولیدی ازگروه اجتماعی شبکه تهران است که بخش زنده آن در برنامه " سلام تهران " روی آنتن می رود و بخش تولیدی آن به  زودی پخش می شود.  
این برنامه با محوریت انتخابات شوراهای شهر و روستا استان تهران و نیم نگاهی به انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری در مدت زمان 30 دقیقه 26 قسمتی تهیه و تولید می شود.  

 تهیه این برنامه، توسط اکیپ پرتابل تولید فنی شبکه همراه با اتوبوس سیار مجهز به امکانات فیلمبرداری در سطح استان و شهر تهران صورت می گیرد و سعی دارد تا  همراه با مردم مطالبات آنها را برای مخاطبان شهر تهران انعکاس دهد. همچنین این برنامه نگاه ویژه ای به مطالبات مردمی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا استان تهران و یازدهمین دوره رییس جمهوری دارد. علاوه بر این برنامه " روبه فردا"    تلاش می کند تا خواسته های مردم را بدون هیچ گونه دخل و تصرفی در برنامه مطرح و شبکه تهران نیز با نگاه بیطرفانه خواسته ها  آنها را انعکاس دهد. فرهاد ناصح تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.  
 
برنامه الف تا ب انتخاب " عنوان مستندی از گروه اجتماعی شبکه تهران با محوریت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری  است که هم اکنون در مرحله تولید قرار دارد. سعید قنبری تهیه کننده برنامه " الف تا ب انتخاب " با بیان این مطلب می گوید: این برنامه در 10 قسمت 15 دقیقه  ای تولید می شود و محوریت اصلی آن نمایش فرآیند انتخابات از مرحله مقدماتی  تا مرحله  نهایی ( انتخاب کاندیدا مورد نظر ) به منظور برای ایجاد اطمینان و باور مخاطبان ( صیانت از رای مردم در انتخابات ) است .به عبارت دیگر در این آیتم  چگونگی امنیت از  رای مردم اعم از نظارت و اجرای توسط مسئولان شورای نگهبان ،  وزارت کشور و استانداری به نمایش گذاشته می شود. پخش نم آهنگ با اشعار حماسی و ملی ، گزارش مردمی ، وله .... از دیگر آیتم های این برنامه است.
 

 برنامه های روتین گروه اجتماعی شبکه تهران مانند سلام تهران ، درشهر، دراستان، تهران 20 ، به خانه بر می گردیم  واین برنامه ها  همزمان با نزدیک شدن به انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری با توجه شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری جماسه سیاسی – حماسه اقتصادی با رویکرد تشویق – تهییج و تبلیغ با تهیه بخش های مجزا با محوریت پاسخگویی به مطالبات مردمی و استفاده از کارشناسان مجرب در این حوزه برای مخاطبان و بینندگان فعالیت ویژه ای خواهند داشت.

فردای روشن ویژه برنامه انتخابات
 

"فردای روشن " عنوان برنامه تولیدی از گروه سیاسی شبکه تهران است که پخش آن از فروردین ماه آغاز شده و از اواسط اردیبهشت ماه سه روز در هفته ( یکشنبه – سه شنبه – پنج شنبه ) ساعت  22:20پخش می شود.

این برنامه با محوریت یازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در 26 قسمت 20 تهیه و تولید می شود و سید مهدی حسینی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد..  
بنا بر این گزارش ، طنز ، پانتومیم ، گزارش مردمی ،استفاده از کارشناس آیتم های این برنامه را تشکیل می دهد و رویکرد اصلی برنامه گفتمان پیشرفت کشور در عرصه های مختلف مانند نانو، انژری هسته ای، است.

فرآیند انتخاب ، مکانیزم انتخابات ، نقش مردم در مشارکت سیاسی و انتخاب اصلح از جمله محورهای اصلی این برنامه را شامل می شود.