اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نرخ جدید شهریه مدارس غیردولتی



اخبار,اخبار اجتماعی,شهریه مدارس غیر دولتی


 اخبار اجتماعی - اعلام نرخ جدید شهریه مدارس غیردولتی

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از افزایش۱۰تا۳۰درصدی شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

مجتبی زینی وند در مصاحبه با  واحد مرکزی خبر گفت: افزایش شهریه براساس هزینه های تمام شده هر مدرسه محاسبه می شود و در هر مدرسه متفاوت است.

وی افزود: در الگوی جدید شهریه، سرانه پرداختی به مدیر، دبیر، معاون و عوامل اجرایی، اجاره بها و هزینه حامل های انرژی مشخص شده است و مدیران مدارس حق دریافت بیش از میزان تعیین شده را ندارند.

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در این الگو همچنین سه درصد افزایش شهریه به کیفیت بخشی و فعالیت های آموزشی و پرورشی اختصاص داده شده است.

زینی وند خاطر نشان کرد: برای نظارت بر اجرای شهریه مصوب مدارس غیردولتی هشت گروه بازرسی تعیین شده است که به روند ثبت نام این مدارس و دریافت شهریه نظارت خواهند داشت و با مدیران متخلف برخورد خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در اطلاعیه شهریه مصوب شماره تلفن اداره کل رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است تا اولیا در صورت مشاهده تخلف تماس بگیرند.

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: موسسان و مدیران مدارس غیردولتی موظف هستند که نرخ شهریه مصوب را در محل مراجعه اولیای دانش آموزان نصب کنند.

اخبار اجتماعی - واحد مرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
مدارس غیردولتی چرا؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد



اخبار,اخباراجتماعی ,نرخ شهریه مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکتهای مردمی و خانواده آموزش و پرورش، سقف و کف افزایش شهریه مدارس غیردولتی سراسر کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مرضیه گرد در نشست خبری امروز خود افزود: حداقل افزایش شهریه مدارس غیردولتی 2.5 و حداکثر آن 17.22 درصد است.


 اخبار ا جتماعی  -  ایسنا