اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نتایج کنکور تا آخر هفته



اخبار,اخباردانشگاه  ,آزمون سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 94 تا آخر هفته جاری خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا ، گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری 94 اواخر این هفته از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.


 اخبار دانشگاه -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
نتایج اولیه کنکور امروز اعلام می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج کنکور آخر هفته اعلام می شود


سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتیجه نهایی کنکور سراسری سال 1394 در اواخر هفته جاری خبرداد.

خبرآنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتیجه نهایی کنکور سراسری سال 1394 در اواخر هفته جاری خبرداد.

این سازمان امروز در اطلاعیه ای در رابطه با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری  اعلام کرد:

بدین ‌وسیله به اطلاع كلیه داوطلبان شركت‌كننده در آزمون سراسری سال 1394 می‌رساند كه فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی (رشته‌های تحصیلی با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در اواخر هفته جاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org اعلام می‌گردد.

لذا از داوطلبانی كه در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند دعوت می‌شود با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای كه به همراه اسامی پذیرفته‌شدگان منتشر خواهد شد ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ذیربط و كسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارك مورد نیاز در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مؤسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.