اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 9 صبح امروز اعلام شد و داوطلبان می‌توانند این نتایج را از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.com پیگیری کنند.

خبرگزاری فارس: اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 9 صبح امروز اعلام شد و داوطلبان می‌توانند این نتایج را از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.com پیگیری کنند.

در آزمون سراسری کارشناسی ارشد امسال 625 هزار داوطلب در 112 مجموعه امتحانی و 3 هزار و 239 رشته محل شرکت کردند که از این تعداد 70 هزار نفر پذیرفته می‌شوند.

بنابراین گزارش، در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد 44 درصد زن و 56 درصد مرد پذیرفته شدند.

داوطلبان رشته‌های گروه آزمایشی هنر نیز که حدنصاب نمره کتبی را در این مرحله کسب کرده‌اند برای‌ آزمون مرحله دوم دعوت می‌شوند که آزمون‌های این مرحله به صورت متمرکز در تهران است.

جزئیات بیشتر آزمون مرحله دوم رشته‌های گروه آزمایشی هنر نیز شنبه 16 شهریورماه از طریق سایت مرکز آزمون اعلام می‌شود.


ویدیو مرتبط :
نشست دانشجویی کارشناسی ارشد - دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



 

 

 

کارشناسی ارشد

 

 

کارنامه پذیرفته شدگان تکمیلی ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 89 دانشگاه آزاد از ساعت 14 امروز در پایگاه اینترنتی اعلام نتایج به نشانی http://www.azmoon.com قابل مشاهده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه یادشده با ارائه مشخصات داوطلبی کارنامه خود را مشاهده کنند.

اطلاعیه مربوط به زمان و مکان ثبت نام به طور همزمان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آزمون به آدرس www.azmoon.net در دسترس داوطلبان قرار داده می شود.

پذیرفته شدگان می توانند روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 24 و 25 / 7 / 89 جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند..../تحلیل:عصرایران