اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری 93


رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دكتری «Ph.D» (نیمه متمركز) سال 1393 امروز یكشنبه 26 مردادماه از طریق ‌سایت سازمان سنجش اعلام شد و تعداد 11 هزار و 496 نفر پذیرفته شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دكتری «Ph.D» (نیمه متمركز) سال 1393 امروز یكشنبه 26 مردادماه از طریق ‌سایت سازمان سنجش اعلام شد و تعداد 11 هزار و 496 نفر پذیرفته شدند.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگویی گفت: داوطلبان پذیرفته شده می توانند نتایج آزمون خود را در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مشاهده کنند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش 12 هزار و 271 نفر است که با توجه به تغییرات اعلامی از سوی دانشگاهها، اکنون تعداد 11 هزار و 496 نفر پذیرفته شده اند و به طور حتم مرحله تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

خدایی خاطرنشان کرد: داوطلبانی كه در ردیف پذیرفته شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند، می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ سازمان با مراجعه به وب سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و كسب اطلاع از برنامه زمانی ثبت نام و مدارك مورد نیاز برای ثبت نام مربوط به هر كدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده در سایت موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

آزمون ورودی دوره دكتری «Ph.D» (نیمه متمركز) سال 1393 در روز 16 اسفندماه 92 برگزار شد و تعداد 240 هزار و 391 نفر در آن ثبت نام کردند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 بر روی سایت سازمان قرار گرفت.

از تعداد حاضرین در آزمون، با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ویژگی های آزمون 49 هزار و 537 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت فهرست اسامی 27 هزار و 485 نفر برای مصاحبه معرفی شد.


ویدیو مرتبط :
نتایج اولیه کنکور امروز اعلام می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری اعلام شد



نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری

زمان انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار نتایج نهایی کنکورهای سراسری 92، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور نیمه متمرکز دکتری 92 را اعلام کرد.

به گزارش مهر، دکتر ابراهیم خدایی درباره اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 92 گفت: نتایج این کنکور در روز 21 شهریورماه منتشر می شود.

وی اظهار داشت: همچنین نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 92 تا اواخر این هفته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار می گیرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اواخر هفته بعد از آن یعنی تقریبا تا 15 شهریور ماه نیز نتایج نهایی کنکور دکتری نیمه متمرکز به اطلاع داوطبان خواهد رسید./مهر