اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نام رسمی فیلم مجید مجیدی


فیلم «محمد رسول الله (ص)» نام رسمی فیلم مجید مجیدی اعلام شد.

خبرگزاری مهر: در حالی که در رسانه های گروهی از عناوین مختلفی برای فیلم مجید مجیدی درباره زندگی حضرت محمد (ص) استفاده می شود، روابط عمومی این پروژه از همه رسانه ها درخواست کرد تا تنها از عنوان «محمد رسول الله (ص)» برای این فیلم استفاده شود .

از زمان آغاز تولید این فیلم در رسانه های مختلف از عناوین متفاوتی برای این فیلم استفاده شده است اما در آستانه اکران عمومی «محمد رسول الله (ص)»، مقرر شد تنها از عنوان «محمد رسول الله (ص)» برای این فیلم استفاده شود.

اکران «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی قرار است از اوایل شهریورماه به شکل گسترده ای در سینماهای تهران و شهرستانها آغاز‌ شود.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی توسط شرکت سینمایی نور تابان ساخته شده و در آن بازیگرانی چون مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، محسن تنابنده، مینا ساداتی، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور، هدایت هاشمی، نگار عابدی، ساره بیات و... حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
تیزر رسمی فیلم سینمایی محمدرسول الله(ص) / مجید مجیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از نشست خبری فیلم مجید مجیدی


تصاویری از نشست خبری فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) را مشاهده می کنید.