اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام میزان تخفیف هتل ها در نوروز 95


فهرست تخفیف‌هایی که هتل‌های برخی از استان‌ها به مسافران نوروزی ارائه می دهند اعلام شد.

خبرگزاری مهر: فهرست تخفیف‌هایی که هتل‌های برخی از استان‌ها به مسافران نوروزی ارائه می دهند اعلام شد.

جامعه هتلداران ایران در فهرستی تخفیف‌هایی که هتل‌های برخی از استان‌های ایران در ایام نوروز ۹۵ به مسافران می‌دهند را از ده تا ۴۰ درصد اعلام کرد.

به این ترتیب هتل‌های استان تهران ۴۰ درصد، برخی از هتل‌های خراسان رضوی در هفته دوم ۲۰ درصد، برخی از هتل‌های خراسان شمالی حدود ۲۰ درصد، هتل‌های استان گیلان هر هتل متناسب با وضعیت خود تخفیف اعلام می‌کند.

هتل‌های ایلام تا ۳۰ درصد، هتل‌های استان آذربایجان شرقی از ۱۲ تا ۳۰ درصد، هتل‌های اردبیل تا ۳۰ درصد، هتل‌های آذربایجان غربی از ۱۵ تا ۲۰ درصد، هتل‌های هرمزگان تا ۴۰ درصد به مسافران خود تخفیف می‌دهند اما هتل‌های استان خوزستان نیز به اقامت کنندگان تا ۲۵ درصد هتل‌های زنجان ۱۵ درصد هتل‌های همدان تا ۲۰ درصد تخفیف خواهند داد.

هتل‌های استان سیستان و بلوچستان نیز با ۱۰ درصد تخفیف، کمترین میزان تخفیف را اعلام کرده و هتل‌های استان مازندران نیز تا ۱۲ درصد تخفیف به مسافران خود ارائه می کنند.

این درحالی است که هتل‌‌های مازندران در ایام نوروز بیشترین مسافر را نسبت به هتل‌های استان‌های دیگر دارند.


ویدیو مرتبط :
میزان تخفیف نفت ایران در بازارهای جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میزان تخفیف هتل‌ ها در نوروز


رئیس جامعه هتل‌داران کشور گفت: در نوروز ۹۳ تا ۴۰ درصد تخفیف در هتل‌های کشور داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس جامعه هتل‌داران کشور گفت: در نوروز ۹۳ تا ۴۰ درصد تخفیف در هتل‌های کشور داریم.

جمشید حمزه‌زاده پنجشنبه شب در نشست خبری هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در بم اظهار داشت: راهنمایان گردشگری، هتل‌ها و اماکن اقامتی و همچنین دفاتر و آژانس‌های مسافرتی ارکان مهم سفرهای توریستی و گردشگری هستند که نقش راهنمایان بسیار مهم و حیاتی است.

رئیس جامعه هتل‌داران کشور گفت: ما به منظور حمایت از صنف تلاشگر راهنمایان گردشگری برنامه‌های متعددی داریم که از جمله می‌توان به اختصاص کارت عضویت و تخفیف ویژه برای تورهای گردشگری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ هتل در سطح کشور فعال هستند، بیان داشت: استانداردسازی هتل‌ها و ارائه امکانات با قیمت پایین نیازمند حمایت دولت و تخصیص اعتبارت و تسهیلات بانکی است، البته ما سعی کردیم بر اساس نرخ تورم نرخ هتل‌ها را کاهش یا افزایش دهیم.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۳ تا ۴۰ درصد تخفیف در هتل‌های کشور داریم و با توجه به پایین بودن میزان استفاده مردم از هتل، امیدواریم شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران در هتل‌ها باشیم.