اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام مکان‌ های عرضه پسته 30 هزار تومانی


دبیر انجمن پسته ایران از عرضه پسته تنظیم بازاری در 6 نمایشگاه ولنجک، پارک ارم، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران، حکیمیه تهرانپارس و مصلی امام خمینی(ره) خبرداد و گفت: قیمت پسته فندقی در بازار از 37 هزار تومان کاهش یافته و هم اکنون در نمایشگاهها به 30 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری مهر: دبیر انجمن پسته ایران از عرضه پسته تنظیم بازاری در 6 نمایشگاه ولنجک، پارک ارم، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران، حکیمیه تهرانپارس و مصلی امام خمینی(ره) خبرداد و گفت: قیمت پسته فندقی در بازار از 37 هزار تومان کاهش یافته و هم اکنون در نمایشگاهها به 30 هزار تومان رسیده است.

کریم امین‌زاده از اضافه شدن مراکز توزیع پسته تنظیم بازاری خبرداد و گفت: هم اکنون پسته فندقی مرغوب با قیمت 30 هزار تومان در  6 نمایشگاه ولنجک، پارک ارم، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران، حکیمیه تهرانپارس و مصلی امام خمینی(ره) عرضه می‌شود.

دبیر انجمن پسته ایران افزود: مطابق با هماهنگی های صورت گرفته با معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا با همکاری حق‌العمکاران بازار تهران و انجمن پسته ایران، مایحتاج مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال برآورده شود که بر این اساس پسته فندقی مرغوب با قیمت 30 هزار تومان در حال عرضه است.

وی تصریح کرد: استقبال مردم در روز گذشته از عرضه پسته تنظیم بازاری قابل توجه و غیرمنتظره بود، ضمن اینکه پسته تنظیم بازاری بدون محدودیت توزیع خواهد شد. این در شرایطی است که با توزیع این پسته، قیمت در بازار شکسته شده است و قیمت پسته فندقی از 37 هزار تومان به 30 هزار تومان رسیده است.

امین‌زاده از توزیع پسته تنظیم بازاری در بازار تهران خبرداد و اظهار داشت: توزیع پسته سرعت بیشتری پیدا کرده و این امر باعث کاهش قیمت شده است.


ویدیو مرتبط :
کاهش 2 هزار تومانی قیمت مرغ در میادین عرضه سطح شهر تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسته 30 هزار تومانی را کجا می فروشند؟!


رئیس اتحادیه آجیل و خشكبار از عرضه پسته 30 هزار تومانی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه آجیل و خشكبار از عرضه پسته 30 هزار تومانی خبر داد.

مصطفی احمدی گفت: درنمایشگاه موادغذایی، شوینده و لوازم آشپزخانه، پسته با قیمت كیلویی 30 هزار تومان عرضه می‌شود و تا چند روز آینده این كار در سطح خرده‌فروشی خیابان‌ها نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: قیمت عمده این پسته كیلویی 36 تا 37 هزار تومان است و انجمن پسته ایران تنها برای اینكه قیمت پسته در بازار شكسته شود و صادرات آن متوقف نشود، آن را با ضرر به فروش می‌رساند.

احمدی درباره استقبال مردم از پسته 30 هزار تومانی گفت: تا بعد از ظهر دیروز استقبال خوبی از سوی مردم برای خرید این پسته‌ها صورت گرفته بود و احتمال می‌رود انجمن پسته به منظور كاهش ازدحام مردم، پسته خود را در اختیار دیگر غرفه‌داران قرار دهد.

 عرضه پسته كیلویی 30 هزار تومان برای فروشنده خرد مقرون به صرفه نیست و در برخی موارد فروشنده در هر كیلو 2000 تومان ضرر هم می‌دهد.