اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام منطقه نظامی در مرز اسرائیل و لبنان


در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب‌الله و شهادت چند تن از آنها، ارتش رژیم صهیونیستی منطقه مرزی میان اراضی اشغال با جنوب لبنان را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب‌الله و شهادت چند تن از آنها، ارتش رژیم صهیونیستی منطقه مرزی میان اراضی اشغال با جنوب لبنان را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

 به گزارش شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در ارتش این رژیم، ارتش اسرائیل منطقه مرزی با جنوب لبنان را برای کشاورزان منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

این شبکه همچنین به نقل از کشاورزان در این منطقه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به آنها اجازه حضور در نزدیکی این منطقه مرزی را نداده است.

شبکه 10 گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به نحو گسترده‌ای در منطقه شمال اراضی اشغالی مستقر شده‌اند و پروازهای هوایی شناسایی نیز افزایش یافته است.

فرماندهی بخش شمالی اراضی اشغالی در ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کرد تا اتخاذ موضع‌گیری‌ها در مرزها را مورد بررسی قرار دهد.

قرار است کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز امروز (سه‌شنبه) نشستی را برای بررسی اوضاع میدان در بخش شمالی اراضی اشغالی برگزار می‌کنند.

همچنین مرخصی سربازان رژیم صهیونیستی که در منطقه مرزی شمال اراضی اشغالی مستقر هستند، لغو شده است.

در همین حال، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در راستای اعتراف ضمنی به هدف قرار دادن مسوولان ارشد حزب‌الله در قنیطره در سوریه مدعی شد: اسرائیل با تروریسم در هر جبهه‌ای خواهد جنگید و از خود در مقابل هرگونه تهدیدی دفاع خواهد کرد و هر اقدامی که از سوی یک «دولت دموکرات» باید صورت بگیرد، انجام می‌دهد!


ویدیو مرتبط :
تلفات نظامی اسرائیل در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان - آمار دقیق تجهیزات نظامی نابود شده - بسیار جالب و شنیدنی - دکتر عب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرز اسرائیل و‌لبنان‌ منطقه‌ نظامی‌ اعلام‌ شد


ارتش رژیم صهیونیستی مرزهای مشترک سرزمین‎های اشغالی با لبنان را منطقه نظامی اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران: خبرگزاری آناتولی گزارش داد ارتش اسرائیل مرزهای مشترک با اسرائیل را منطقه نظامی اعلام کرد.

براساس گزارش آناتولی ارتش اسرائیل مانع نزدیک شدن کشاورزان به این منطقه شده است.

سخنگوی سازمان ملل ساعتی پیش در سخنانی گفت: حملات هوایی در جولان نقض توافق‎نامه توقف درگیری بین سوریه و اسرائیل است.

در همین حال شبکه المیادین گزارش داد سازمان ملل سرهنگ «پورنا چاندرا» از نپال را به عنوان فرمانده جدید نیروهای حافظ صلح در بلندی‎های جولان تعیین کرد.