اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام قیمت بلیت سینماها تا پایان نوروز


سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بلیت سینماها تا پایان تعطیلات نوروزی به قیمت روزهای پنج‌شنبه و جمعه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره قیمت بلیت سینماها  در روزهای اخیر که تعطیلات رسمی کشور به پایان رسیده است گفت: بعد از پایان تعطیلات رسمی کشور نیز قیمت بلیت سینماها مانند روزهای دیگر تعطیلات نوروزی خواهد بود و با تصمیمات صورت گرفته قیمت بلیت سینماها مانند سالهای قبل تا پایان تعطیلات نوروزی (13 فروردین ماه) با قیمت روزهای پنج شنبه و جمعه به مخاطبان ارائه می شود.

وی درباره طرح نیم بهاء هم گفت: این طرح در ایام نوروز اجرا نمی شود.

بنابراین گزارش قیمت بلیت سینماها در روزهای پنج شنبه و جمعه برای سینماهای پیشرفته  10هزارتومان، سینماهای ممتاز: روزهای پنج شنبه و جمعه 7 هزار تومان، سینماهای درجه یک: روزهای پنج شنبه و جمعه 6 هزار تومان و سینماهای درجه دو: روزهای پنج شنبه و جمعه 5 هزار تومان خواهد بود که  قیمت های اعلام شده برای تمام روزهای نوروز در نظر گرفته می شود.


ویدیو مرتبط :
اعلام قیمت اعلام وضعیت سفارش اعلان شغل حقوق سالیانه اقتصاد دوگانه اقتصاد صادر کن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت بلیت قطارهای نوروز اعلام شد


مدیر عامل راه‌آهن گفت: بودجه عمرانی راه آهن غرب کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته و امیدواریم هر چه زودتر منابع مالی به این پروژه تزریق شود.

باشگاه خبرنگاران: محمد پورسید‌آقایی مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه قیمت بلیت قطار در تعطیلات نوروزی افزایش نمی‌یابد گفت: برنامه‌ای برای افزایش نرخ بلیت قطار تا سال آینده وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: افزایش قیمت بلیت با توجه به میزان رشد اقتصادی و قیمت نفت افزایش یا کاهش می‌یابد بنابراین باید منتظر نوساناتی که در بازار اقتصادی کشور رخ می‌دهد باشیم.

پورسیدآقایی در ادامه یادآور شد: راه آهن در هیچ سالی در ایام عید قیمت بلیت قطار را افزایش نداده است.

مدیر عامل شرکت راه آهن در ادامه به تکمیل پروژه راه آهن غرب کشور در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه راه آهن غرب کشور با همکاری شرکت ساخت و توسعه زیر ساختهای کشور انجام می‌شود.

پور سید آقایی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه بودجه اختصاص یافته به این پروژه نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: بودجه راه‌آهن غرب کشور بیش از دو برابر سایر پروژه‌های عمرانی بوده است.

پورسید آقایی در ادامه خاطر نشان کرد: باتوجه به محدودیت بودجه‌ای که در کشور وجود دارد توجه خوبی به این پروژه شده است امیدواریم هر چه زودتر منابع مالی به پروژه راه‌آهن غرب کشور تزریق شود.