اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام عزای عمومی در دزفول


به دنبال کشته شدن 12نفر در حادثه سقوط یکدستگاه خودرو به کانال آب ، امروز در شهرستان دزفول عزای عمومی اعلام شد.

واحد مرکزی خبر:  به دنبال کشته شدن 12نفر در حادثه سقوط یکدستگاه خودرو به کانال آب ، امروز در شهرستان دزفول عزای عمومی اعلام شد.

 امام جمعه ، فرماندار و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی امروز  در بیانیه مشترکی ضمن تسلیت به خانواده داغدار قربانیان این حادثه ، روز دوشنبه 21 مردادماه را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کردند.

حجت الاسلام قاضی امام جمعه ، عبدالرضا احسانی نیا فرماندار و عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه ضمن عرض تسلیت به مردم شهرستان دزفول و اهالی روستای قلعه طوق ، این ضایعه جانگداز را به بازماندگان تسلیت گفتند.

به دنبال بروز حادثه سقوط یکدستگاه خودرو وانت بار با سیزده نفر سرنشین به کانال بزرگ شبکه ابیاری دز در جاده روستای سنجر

به گفته تنها نجات یافته این حادثه ، خودرو مذکور ساعت 23 دیشب از جشن عروسی در اندیمشک عازم روستای قلعه طوق سنجر بود که به دلیل عبور ناگهانی یک قلاده سگ از جاده منحرف و به درون کانال آب سقوط کرد.

تاکنون اجساد یازده تن از کشته شدگان این حادثه از جمله سه کودک چهار تا شش ساله از درون کانال آبیاری پیدا شده و تلاش برای یافتن آخرین قربانی ادامه دارد .


ویدیو مرتبط :
دیوارها اعلام عزای عمومی کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام 3 روز عزای عمومی در بهشهر



فارس: پیكر فرزند خلف علامه آیت‌الله شیخ ابوالحسن ایازی 9 صبح شنبه در بهشهر تشییع می‌شود و بر همین اساس در بهشهر سه روز و در رستمكلا یك هفته عزای عمومی اعلام شد.

 

آیت‌الله محمد جواد ایازی شب گذشته در بیمارستان تهران بر اثر بیماری درگذشت.

محمدجواد ایازی از سال 80 و در سن حدود 50 سالگی جانشین پدر در رسیدگی به امور حوزه علمیه و هدایت معنوی مردم منطقه بود و به‌دلیل شناختی كه از پدرش علامه ایازی داشتند و اینكه او هم راه پدرش را در تربیت علما و فضلا ادامه می‌داد، دوستداران زیادی داشت.

مسئولان شهرستان بهشهر از فرمانداری، بخشداری، تامین اجتماعی، راه و ترابری و ... در پیامی درگذشت این عالم بزرگوار را تسلیت گفته و از عموم مردم استان برای شركت در تشییع پیكر آن مرحوم دعوت كردند.

متن پیام مسئولان شهرستان بهشهر به این شرح است: «ارتحال عالم ربانی، فقید سعید، چهره سرشناس و انقلابی و ولایت‌مدار منطقه حضرت آیت‌الله محمد جواد ایازی كه عمر شریف و پر بركت خود را در راه اعتلای كلمه توحید و استحكام نظام اسلامی و تربیت نفوس و تقویت حوزه علمیه جعفریه رستمكلا و شاگردانی فاضل و زبده صرف كرده، به ساحت مقدس حضرت بقیةالله الاعظم امام عصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دامت بركاته و علمای اعلام و حوزه‌های علمیه، مردم ولایت‌مدار استان مازندران و همچنین بیت معظم آن مرحوم به ویژه فرزندان برومند ایشان و مردم متدین شهرستان بهشهر و رستمكلا تسلیت گفته و برای آن عالم ربانی علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل را مسئلت داریم.

ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در شهرستان بهشهر و یك هفته در شهر رستمكلا از عموم مردم شریف و ولایت‌مدار استان مازندران برای شركت در مراسم تشییع پیكر و تدفین این عالم ربانی كه از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 18/10/89 از بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر برگزار می‌شود، دعوت به‌عمل می‌آید.

پیكر پاك آن عالم بزرگوار در زادگاهش رستمكلا و در جوار آرامگاه پدرش به خاك سپرده می‌شود.»

پس از درگذشت این عالم بزرگ در شرق مازندران، ستاد ارتحال در شهرستان بهشهر و رستمكلا تشكیل شد و صبح امروز نیز جلسه مشتركی در شهر رستملا برای بهتر برگزاری مراسم ترحیم و تشییع جنازه برگزار شد.../فارس