اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام زمان پیش فروش جدید "رانا"


پیش فروش مرحله دوم رانا از روز سه شنبه 20 تیرماه سال جاری در نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: پیش فروش مرحله دوم رانا از روز سه شنبه 20 تیرماه سال جاری در نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو آغاز می‌شود.

 عبدالله بابایی - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، با اعلام خبر بالا گفت: این شرکت برای جلوگیری از و اسطه گری در خرید و فروش فیش های ثبت نامی خودرو رانا، پیش فروش مجدد این خودرو را در دستور کار قرار داده است.




وی افزود: افزایش تقاضا برای خرید رانا موجب شد كه ایران خودرو برنامه افزایش تولید این خودرو را اجرایی کند.

بابایی به شرایط وِیژه پیش فروش رانا اشاره و اظهار كرد: متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 10 میلیون تومان، این خودرو را پیش خرید کرده و با احتساب سود مشارکت 20 درصد مابه‌التفاوت آن را در زمان تحویل پرداخت کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، موعد تحویل خودرو رانا در پیش فروش مجدد را اسفند ماه امسال عنوان کرد.

بابایی تاکید کرد: خودروی رانا بدون هیچ گونه تاخیری طبق قرارداد فروش به مشتریان تحویل داده می شود.         


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از اعلام زمان دقیق فروش پژو 301 تا شناسایی 40 هزار کانال تلگرام مجرمانه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام زمان پیش فروش بلیت قطار


فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی، حدفاصل 11 تیر تا 31 مردادماه از ساعت 8 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه این هفته به صورت یکپارچه و یکسان از طریق سیستم اینترنتی و Online2 آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر: فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی، حدفاصل 11 تیر تا 31 مردادماه از ساعت 8 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه این هفته به صورت یکپارچه و یکسان از طریق سیستم اینترنتی و Online2 آغاز می‌شود.

 شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری مانند گذشته به طور همزمان از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی شرکت رجاء صورت می‌گیرد.

 در فروش یکپارچه بلیت قطار، هرگونه موجودی بلیتی که در همه نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور وجود داشته باشد، در سیستم اینترنتی فروش نیز قابل مشاهده است، همچنین پیش فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (ترکیه) برای حدفاصل تاریخ‌های ذکر شده ، ساعت 8 و 30 دقیقه روز دو‌شنبه این هفته انجام خواهد شد.