اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام زمان توزیع کتب درسی دانش آموزان


مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آموزش و پرورش از پایان چاپ تمامی کتب درسی به جزپایه دهم خبر داد و گفت:‌ کتب درسی دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نیز از 20 شهریور دراستان ها و از 23 شهریور در تهران، شهرستان‌های تهران و البرز توزیع خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آموزش و پرورش از پایان چاپ تمامی کتب درسی به جزپایه دهم خبر داد و گفت:‌ کتب درسی دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نیز از 20 شهریور دراستان ها و از 23 شهریور در تهران، شهرستان‌های تهران و البرز توزیع خواهد شد.

نیک‌ روش با اشاره به اینکه تمامی کتاب های درسی دانش‌آموزان به جز پایه دهم به چاپ رسیده است افزود : دو عنوان از کتاب‌های دانش‌آموزان پایه دهم را سفارش چاپ داده‌ایم و مابقی عناوین کتب پایه دهم را به مرور به چاپخانه طرف قرارداد ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کتاب های درسی دانش‌آموزان ابتدایی، پیش دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای و کاردانش از طریق سامانه ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: کتاب های درسی دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نیز از 20 شهریور دراستان ها و از 23 شهریور در تهران، شهرستان‌های تهران و البرز از طریق کتاب‌ فروشی‌ها توزیع خواهد شد.

نیک روش در خصوص میزان ثبت کتب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه کتاب های درسی، افزود : تاکنون 70 درصد دانش‌آموزان ابتدایی و پیش دانشگاهی در سراسر کشور برای دریافت کتاب های درسی سال تحصیلی آینده ثبت نام کرده‌اند.

براساس گزارش سایت وزارت آموزش و پرورش، وی ابراز امیدواری کرد: تا 15 خرداد تمام دانش‌آموزان ابتدایی و پیش دانشگاهی در سامانه کتاب های درسی ثبت نام خود را انجام داده و این کار را به دقایق آخر موکول نکنند.


ویدیو مرتبط :
وضعیت درسی دانش آموزان چگونه است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع کتب‌ درسی دانش‌آموزان



اخبار,اخبار اجتماعی ,توزیع کتب‌ درسی

 

اخبار اجتماعی - توزیع کتب‌ درسی از نیمه دوم شهریور

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: توزیع کتاب‌های درسی متوسطه اول و دوم همزمان از نیمه دوم شهریور در سراسر کشور با اولویت مناطق دورافتاده آغاز می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان با اشاره به چاپ 1210عنوان کتاب درسی و راهنمای معلم گفت: همچنین مقرر شد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی به منظور رفاه حال والدین و کاهش دغدغه دانش‌آموزان، کتاب‌های پایه اول ابتدایی در جشن شکوفه‌ها و پایه‌های دوم تا ششم در نخستین روز سال تحصیلی توسط مدارس توزیع شود.

وی تصریح کرد: به رغم افزایش قابل توجه قیمت کاغذ و خدمات چاپ، کتاب‌های درسی با استفاده از یارانه و امکانات چاپ وزارت آموزش و پرورش، افزایش قیمت چندانی نداشته است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان این که یادگیری فقط منحصر به محیط مدرسه و کلاس نیست، تصریح کرد: خانواده، اجتماع و رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این زمینه سهیم هستند و برای آن که تعارضی بین آموزه‌های مدرسه و دیگر محیط‌های یادگیری ایجاد نشود، باید با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین بین آنها هماهنگی و هم‌سویی برقرار شود.

اخبار اجتماعی - واحد مرکزی خبر