اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام زمان توزیع سری جدید "شام ایرانی"


قسمت‌های جدید مجموعه‌ی «شام ایرانی» قبل از ماه رمضان توزیع می‌شود.

 خبرگزاری ایسنا: قسمت‌های جدید مجموعه‌ی «شام ایرانی» قبل از ماه رمضان توزیع می‌شود.

بیژن بیرنگ با اعلام این خبر افزود: مجوز توزیع «شام ایرانی» صادر شده است و در همین ماه قبل از شروع ماه رمضان قسمت جدید این مجموعه در شبكه‌ی نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

پیش از این نیز در پی به تعویق افتادن توزیع قسمت‌های «شام ایرانی» كه با حضور بازیگران خانم همراه بود‌، سعید رجبی فروتن (مدیر كل دفتر همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی ارشاد) در گفت‌وگو با ایسنا از موافقت وزارت ارشاد با توزیع این مجموعه خبر داده بود.



«شام ایرانی» به كارگردانی بیژن بیرنگ،‌ با حضور چهار بازیگر چهره‌ی زن شامل شقایق دهقان،‌ بهاره رهنما،‌ لادن طباطبایی و سحر ذكریا همراه است كه در چهار قسمت با یكدیگر به رقابت آشپزی می‌پردازند.

سری اول این برنامه نیز با حضور بازیگرانی مثل رامبد جوان‌‌، اشكان خطیبی‌، مهدی پاكدل و سروش صحت در نمایش خانگی توزیع شده بود.       


ویدیو مرتبط :
دانلود شام ایرانی فلور نظری فصل 16 قسمت 3 برنامه شام ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام زمان توزیع «بفرمایید شام ایرانی»


در اولین قسمت این برنامه رامبد جوان، اشكان خطیبی، مهدی پاكدل و سروش صحت با یكدیگر به رقابت می‌پردازند كه اشكان خطیبی میزبانی سه شركت كننده دیگر را برعهده دارد.

قسمت اول از مجموعه «بفرمایید شام ایرانی»به كارگردانی بیژن بیرنگ و تهیه‌كنندگی مؤسسه سینما 24، نیمه دوم مردادماه سال‌جاری در شبكه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.  با پایان یافتن تدوین سری اول از مجموعه «بفرمایید شام ایرانی»، این برنامه برای اخذ پروانه نمایش ویدئویی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه شده است.