اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش



اخبار,اخبار اجتماعی , وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش تا ۱۵ خرداد صادر می شود و آزمون استخدامی نیز مرداد برگزار خواهد شد. 

علی اصغر فانی در حاشیه مراسم سپاس معلم در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: با برگزاری این آزمون پنج هزار نیرو با اولویت مربیان پیش دبستانی و فرزندان فرهنگیان طبق ماده 28 دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.
 
وی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: براساس این طرح فوق العاده شغل هایی که معلمان دریافت خواهند کرد نسبت به قبل از اجرای آن افزایش چشمگیری خواهد داشت.
 
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال نگارش شاخص های ارزیابی و صلاحیت های حرفه ای معلمان هستیم و معلمان به چهار رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی تقسیم می شوند و در صورت کسب هر رتبه فوق العاده شغل آن رتبه را دریافت خواهند کرد.

 

اخبار اجتماعی - خبرگزاری صدا و سیما

 


ویدیو مرتبط :
اعلام زمان برگزاری همایش تقدیر از زحمات دلخوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز منابع و جداول آزمون استخدامی را با سازمان مدیریت نهایی نکردیم، گفت: تابستان امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص برخی اخبار مبنی بر احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آبان ماه، اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب 5 هزار نفر در این وزارتخانه تابستان امسال برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «فراخوان آزمون چه زمانی اعلام می‌شود؟»، افزود: باید منابع و جداول را با سازمان مدیریت نهایی کنیم و نمی‌دانیم چه زمانی به ما اطلاع می‌دهند.

فانی تصریح کرد: به محض نهایی شدن جداول و منابع آزمون با سازمان مدیریت، فراخوان آن را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهیم رساند.

به گزارش فارس، اواخر سال گذشته معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از اخذ موافقت برای برگزاری آزمون استخدامی و جذب ۵ هزار نفر در این وزارتخانه خبر داد.

مقرر شده بود که فراخوان این آزمون اواسط فروردین امسال اعلام شود که تا کنون اعلام نشده است؛ ضمن اینکه زمان برگزاری این آزمون نیز مرداد ماه پیش‌بینی شده بود که در این خصوص نیز، احتمال برگزاری این آزمون در آبان به دلیل اجبار در فاصله ۶ ماهه میان آزمون‌های استخدام‌های دولتی مطرح شد.