اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام زمان اقامه نماز عید قربان


حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی با بیان این‌که «در دو عید فطر و قربان مستحب است که نماز خوانده شود» افزود: نماز عید سعید قربان را فردا در سراسر کشور در مصلاها اقامه می‌کنیم و جشن می‌گیریم که جشن پیروزی در عرصه بندگی خداست.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی با بیان این‌که «در دو عید فطر و قربان مستحب است که نماز خوانده شود» افزود: نماز عید سعید قربان را فردا در سراسر کشور در مصلاها اقامه می‌کنیم و جشن می‌گیریم که جشن پیروزی در عرصه بندگی خداست.

وی افزود: فردا در تهران همچون شهرهای دیگر ساعت 8 مراسم نماز عید قربان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: از ساعت 6 درهای دانشگاه تهران به روی نمازگزاران باز می‌شود.

تقوی افزود: نکته نماز عید قربان حضور و در صحنه بودن مردم است، مردم در روز عید قربان در نماز عید شرکت می‌کنند تا حضور خود را در صحنه اعلام کنند.

وی با بیان این‌که «در عید قربان محور نماز است» به ویژگی‌های این عید اشاره و اظهار کرد: در عید فطر زکات فطره می‌دهیم و بین فقرا تقسیم می‌کنیم و در عید قربان هم حاجی در حج واجب است که قربانی کند و دیگران هم در شهر خود می‌توانند قربانی و گوشت قربانی را بین فقرا و نیازمندان تقسیم کنند.

نماز عید قربان فردا در تهران به امامت آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی اقامه می‌شود و وی خطبه‌های نماز عید را قرائت خواهد کرد.

برنامه‌های مراسم نماز عید قربان شامل قرائت قرآن، تواشیح، مداحی و بیان احکام از ساعت هفت صبح آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
لحظه انفجار در مسجد صنعا هنگام اقامه نماز عید قربان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور اسد در نماز عید قربان+ادامه درگیری ها در سوریه به رغم اعلام آتش بس



حضور بشار اسد در نماز عید قربان

 شبکه‌های تلویزیونی تصاویری از بشار اسد رئیس جمهور سوریه پخش کردند که در یکی از مساجد دمشق در حال اقامه نماز عید قربان در کنار دیگر نمازگزاران بود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، بشار اسد رئیس جمهور سوریه نماز عید قربان را در یکی از مساجد شهر دمشق برگزار کرد.

مراسم نماز عید قربان در مسجد «افرام» دمشق امروز با حضور مردم و تعدادی از مقامات ارشد سیاسی و مذهبی سوری برگزار شد. در نماز عید قربان علاوه بر بشار اسد ، ولید معلم وزیر امور خارجه، شیخ بدرالدین  حسون مفتی اعظم سوریه حضور داشتند.

ادامه درگیری ها در سوریه به رغم اعلام آتش بس

سازمان ناظران حقوق بشر در سوریه از درگیری میان نیروهای دولتی سوریه و مخالفان مسلح این کشور در حمص، دیرالزور و حلب گزارش داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه ، به رغم اعلام آتش‌بس در سوریه درگیری‌ها در این کشور همچنان ادامه دارند.

گرچه دولت سوریه موافقت خود را با برقراری آتش‌بس اعلام کرده، اما همزمان اعلام داشته است که حق پاسخ به حملات و بمباران‌های شورشیان را برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

این آتش‌بس قرار بود روز جمعه آغاز شود و تا دوشنبه ادامه یابد ./باشگاه خبرنگاران