اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام دلیل جدایی شجاعی از اوساسونا


مدیربرنامه‌های برخی از بازیکنان فوتبال ایران به تشریح آخرین وضعیت جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، کریم انصاری‌فرد و آرش افشین پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: مدیربرنامه‌های برخی از بازیکنان فوتبال ایران به تشریح آخرین وضعیت جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، کریم انصاری‌فرد و آرش افشین پرداخت.

محمود رضا فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیشنهاد باشگاه استقلال به آرش افشین عنوان کرد: باشگاه استقلال خواهان افشین است و چند بار نیز تماس گرفته‌اند و مذاکراتی با این بازیکن داشته‌اند.

وی افزود: استقلال مبلغی را پیشنهاد داد‌ه ولی ما مبلغی به آنها پیشنهاد نداده‌ایم. همه جوانب را بررسی می‌کنیم و سپس درباره آن تصمیم می‌گیریم. مسائلی مثل نظم باشگاه، پیشرفت بازیکن در این تیم و ... باید در نظر گرفته شود.

مدیربرنامه‌های افشین که در آلمان بسر می‌برد در مورد شایعه پیشنهاد یک میلیارد و 700 میلیونی سپاهان به این بازیکن اظهار داشت: نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید. با باشگاه سپاهان صحبت‌هایی انجام شده اما این اعداد و ارقامی که در ایران مطرح می‌شود اصلا صحت ندارد. هیچ پیشنهادی به 2 باشگاه سپاهان و استقلال نداده‌ایم. همه من را می‌شناسند و تا زمانی که چیزی مشخص نشود، مسئله‌ای را اعلام نمی‌کنم.

فاضلی در خصوص اینکه گفته می‌شود افشین در جلسه با مسئولان استقلال خواستار کنار گذاشتن آرش برهانی شده ، تاکید کرد: خیلی زشت است که بازیکن بخواهد بگوید فلان بازیکن باشد یا نباشد. معلوم نیست این خبرها از کجا می‌آید. این مسئله نیز بی‌پایه و اساس است.

وی که مدیربرنامه‌های جواد نکونام، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد نیز است، در خصوص تصمیم نکونام برای فصل آینده و همچنین مذاکره باشگاه تراکتورسازی تبریز با این بازیکن گفت: نکونام پیشنهاداتی از داخل و خارج از کشور دارد اما او منتظر پایان بازی‌های تیم ملی است. باید با وی صحبت کنم و ببینم دوست دارد کجا فوتبالش را دنبال کند تا درباره آینده تصمیم‌گیری کنیم.

فاضلی درباره کنار گذاشتن شجاعی از سوی باشگاه اوساسونا به تسنیم گفت: باشگاه اوساسونا دوست داشت با شجاعی ادامه همکاری دهد اما از لحاظ مالی مسئله فصل گذشته نکونام برای شجاعی رخ داد. اصلا بحث نخواستن باشگاه اوساسونا درست نیست و این تیم اسپانیایی به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند با شجاعی ادامه دهد. بنابراین دلیل جدایی شجاعی ورزشی و شخصیتی نیست.

وی با انتقاد از شایعات موجود در ایران عنوان کرد: خاطرم هست یکی از رسانه‌ها از دعوای نکونام و شجاعی در یکی از رستوران‌های ایرانی در اسپانیا خبر داده و عنوان کرده بود این 2 بازیکن تحت پیگرد هستند. اکنون نیز از پیشنهادات شجاعی صحبت نکرده و تا زمانی که مذاکراتش نهایی نشود آن را اعلام نمی‌کنم.

مدیربرنامه‌های کریم انصاری‌فرد گفت: باشگاه پرسپولیس خواهان این موضوع است که با انصاری‌فرد ادامه همکاری کند اما او پیشنهاد خارجی نیز دارد. من تصمیم نهایی را به عهده بازیکن می‌گذارم؛ ضمن اینکه پیشنهاداتی که برای انصاری‌فرد مطرح می‌شود اصلا صحت ندارد.

فاضلی تاکید کرد: باشگاه‌های اروپایی چارچوب منظم و حرفه‌ای دارند و تا زمانی که با تیمی قرارداد نبسته‌ایم نمی‌توانیم بگوییم از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد. گویا دوستان بیش از اندازه اخبار اروپا را دنبال می‌کنند که صحبت از پیشنهاد رئال مادرید به انصاری‌فرد می‌کنند!

وی اضافه کرد: انتقال بیشترین بازیکن را از بوندس‌لیگای آلمان به رئال مادرید در 50 سال اخیر داشته‌ام و مطمئن باشید این خبرها از طرف من نیست. خبر پیشنهاد رئال مادرید به انصاری‌فرد نه تنها واقعیت ندارد بلکه دور از حقیقت است.

وی درباره اینکه انصاری‌فرد از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد، تصریح کرد: او اگر پیشنهادی داشته باشد از رئال مادرید ندارد. در مجموع هر بازیکنی دوست دارد برای پیشرفت خود در اروپا بازی کند ولی انصاری‌فرد به دلیل رفاقت قدیمی با کسانی که اکنون در پرسپولیس حضور دارند شاید در پرسپولیس ماندنی شود.

مدیربرنامه‌های رسمی فیفا در خصوص آخرین وضعیت اشکان دژاگه در فولام انگلیس گفت: حال اشکان بهتر شده و از اول فصل تمرینات نرم خود را با فولام آغاز خواهد کرد و امیدواریم سال آینده پر قدرت‌تر از گذشته بازی کند.


ویدیو مرتبط :
گلزنی شجاعی برای اوساسونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مانکن جذاب دلیل جدایی از نامزدش را خیانت های متعدد وی اعلام کرد!



مانکن جذاب دلیل جدایی از نامزدش را خیانت های متعدد وی اعلام کرد!

ارینا شایک نامزد سابق رونالدو دلیل جدایی اش از وی را افشا کرد.

 

خانم ارینا شایک همسر فوتبالیست معروف کریستیانو رونالدو در مصاحبه با روزنامه هولا از خیانت نامزدش سخن گفت و اینکه فرد قابل اعتمادی نبوده و برایش افت کلاس داشته که در کنار چنین مردی باشد

اوایل سال جدید میلادی بود که خانم ارینا شایک روسی به خاطر خیانت از کریستیانو جدا شد و او را شایسته مرد زندگی خود نمی دانست.وی اخیرا در مصاحبه با روزنامه هولا گفت مرد مورد علاقه من فردی است که صادق،وفادار،نجیب زاده و انسانی باشد که طرز برخورد با زنان را بلد باشد.من روزی فکر می کردم مرد مورد علاقه خود را یافته ام اما این انچیزی نبود که انتظارش را داشتم.

وی در مصاحبه خود می افزاید وقتی زنی مرد نابابی را در کنار خود احساس می نماید احساس ناامنی و شرمندگی می نماید.برخی از مردان طرز برخورد با زنان را بلد نیستند.هر چند لقب مرد را به خود داده اند اما در حقیقت پسران کم تجربه ای هستند که اصول و شیوه زندگی را یاد نگرفته اند.وی می افزاید بهترین کار همین بود که از هم جدا شویم

ارینا شایک می گوید روابط مرد و زن از حساسیت ویژه ای برخوردار است.زن باید بداند از چه تیپ مردانی با چه ویژگیهایی خوشش می اید.وقتی شما در کنار فردی قرار می گیرید یعنی اینکه هر دو نفر در یک مسیر قرار گرفته و به سمت هدف واحد در حرکت هستید
اخبارفرهنگی - پرداد