اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام حکم حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل



اخبار,اخبار اجتماعی,پرونده متهمان اغتشاش در بیمارستان فاطمی اردبیل

وی تصریح کرد: از بین 9 متهم پرونده یک نفر از آن‌ها تبرئه شده و هشت نفر دیگر به حبس و شلاق محکوم شدند.

بعد از گذشت سه ماه حکم پرونده متهمان اغتشاش در بیمارستان فاطمی اردبیل اعلام شد.

به گزارش فارس، رئیس کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: متهم ردیف اول در این پرونده که در فیلم پخش شده نیز شرایط و وضعیت او آشکار بود و با آلات ضرب و جرح به دفعات با مسئولان امنیتی و نگهبان درگیر شده بود به 7,5 سال حبس محکوم شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی افزود: متهم ردیف اول علاوه بر حبس به 115 ضربه شلاق و 2 سال تبعید نیز به ایرانشهر محکوم شده است.

وی تصریح کرد: از بین 9 متهم پرونده یک نفر از آن‌ها تبرئه شده و هشت نفر دیگر به حبس و شلاق محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل عنوان کرد: احکام صادر شده قطعی بوده و قابلیت اجرا دارد.
اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
فیلم حمله اراذل و اوباش به بیمارستان فاطمی اردبیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل


دادستان اردبیل درباره پرونده حادثه بیمارستان فاطمی گفت: پرونده گروه شروری که با نزاع و درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل وحشت‌آفرینی کرده بودند به صورت فوق‌‌العاده رسیدگی شده و حکم آنها بزودی صادر می‌شود.

روزنامه ایران: پرونده حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل به شکل فوق‌العاده رسیدگی می‌شود.

دادستان اردبیل گفت: پرونده گروه شروری که با نزاع و درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل وحشت‌آفرینی کرده بودند به صورت فوق‌‌العاده رسیدگی شده و حکم آنها بزودی صادر می‌شود.

«ناصر عتباتی» اظهار کرد: این پرونده به دلیل حساسیت‌هایی که در جامعه دارد با دقت زیاد و توسط یکی از قضات برجسته استان اردبیل مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر مجرمان به سزای اعمالشان برسند.

وی عنوان کرد: بعد از دستگیری عاملان این حادثه تأسف‌بار توسط پلیس هر 11 مرد راهی زندان شدند و قرار است هر چه سریع‌تر مراحل محاکمه این افراد انجام شود.

دادستان عتباتی افزود: در حال حاضر نمی‌توان در مورد میزان محکومیت آنان اظهارنظری کرد و باید منتظر ماند تا براساس اعمال مجرمانه‌ای که انجام شده حکم صادر شده توسط قاضی پرونده و تأیید آن را مشاهده کرد و سپس در این زمینه اظهار نظر کرد.

حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل دو روز پیش با شرارت 11 نفر از افرادی که با حمله به بیمارستان و نزاع و درگیری رعب  و وحشت ایجاد کرده بودند رخ داد که در کمتر از 24 ساعت پلیس با همکاری دادستان اردبیل موفق به دستگیری مجرمان شد.