اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام جزییات آزمون استخدام تامین‌ اجتماعی


عناوین شغلی، تعدادنیروهای مورد نیاز برای هر رشته شغلی به تفکیک استانی در آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: عناوین شغلی، تعدادنیروهای مورد نیاز برای هر رشته شغلی به تفکیک استانی در آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی اعلام شد.

 صندوق تامین اجتماعی در راستای تکمیل کادر مورد نیاز در دو بخش بیمه‌ای و درمانی درخصوص استخدام پیمانی 5777 نفر در این صندوق، عناوین شغلی، تعداد نیروهای مورد نیاز برای هر رشته شغلی و جنسیت را به تفکیک نیروهای موردنیاز در هر استان اعلام کرد.

ثبت نام از متقاضیان شرکت در این آزمون از فردا (یازدهم خرداد ماه) آغاز و تا 21 خرداد سال جاری از طریق سایت رسمی صندوق تأمین‌اجتماعی ادامه دارد.

همچنین آزمون استخدامی، روز پنج شنبه 25 خرداد ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون در روزهای 23 و 24 خردادماه از طریق سایت رسمی صندوق تامین‌اجتماعی به آدرس www.tamin.ir و www.sso.ir قابل دریافت است.

از مجموع افراد قابل جذب در این آزمون، سه هزار و 13 نفر اعم از پرستار، بهیار، کمک بهیار و ماما در مراکز درمانی تازه تاسیس تامین اجتماعی و همچنین برای تکمیل کادر بخش‌های تخصصی اضافه شده به بیمارستان‌ها به کار گرفته می‌شوند.

2764 نفر از پذیرفته‌شدگان این آزمون نیز در بخش بیمه‌ای جذب می‌شوند که با توجه به افزایش تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و پیش‌بینی‌ افزایش بیشتر بیمه‌شدگان در سال جاری با جذب این افراد کمبود نیرو در بخش بیمه‌ای مرتفع می‌شود.

در گروه پزشکی و دندانپزشکی سهم سؤالات اختصاصی 70 درصد و سوالات عمومی 30 درصد و تاکید بر روی تخصص کاربردی و عملی افراد است. در گروه غیرپزشکی نیز سهم سوالات تخصصی 60‌درصد و سهم سوالات عمومی 40 درصد است.      


ویدیو مرتبط :
برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی



اخبار,اخبار اجتماعی ,افزایش حقوق بازنشستگان

 

اخبار اجتماعی - اعلام جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از تصویب پیشنهاد این سازمان برای افزایش 25 درصدی حقوق مستمری‌بگیران از ابتدای سال جاری، در جلسه روز یکشنبه هیات دولت خبر داد.

دکتر سیدتقی نوربخش، گفت: براساس این تصمیم، از تاریخ اول فروردین ماه ۱۳۹۳ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۳۹۲ برقرار شده‌اند، به میزان ۲۵ درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۱۳۹۲ افزایش یافت.

او با اشاره به اعمال افزایش 25 درصدی حداقل حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از فروردین سال جاری گفت: در مورد سایر سطوح مستمری‌بگیران نیز افزایش 20 درصدی حقوق به صورت علی‌الحساب اعمال شده بود که با این مصوبه از فروردین‌ماه سال جاری افزایش 25 درصدی برای این گروه از مستمری‌بگیران اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: مابه‌التفاوت 5 درصدی افزایش مستمری‌های مشمولین این مصوبه از خرداد ماه به مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.

نوربخش گفت: این افزایش در رابطه با مستمری‌های فروردین و اردیبهشت نیز اعمال می‌شود.
اخبار اجتماعی - ایسنا