اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام برائت زنجانی‌ ها از «بابک زنجانی»!


شب گذشته در گردهمایی خیرین زنجانی، یکی از بزرگ‌ترین خیران این استان از «بابک زنجانی»‌ اعلام برائت کرد.

خبرگزاری ایسنا: شب گذشته در گردهمایی خیرین زنجانی، یکی از بزرگ‌ترین خیران این استان از «بابک زنجانی»‌ اعلام برائت کرد.

در این گردهمایی که توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در برج میلاد تهران برگزار شد، امیرنعمت بنی‌آدم به عنوان یکی از متولیان این انجمن سخنرانی کرد.

وی در سخنان خود با اعلام برائت از اقدامات افرادی مانند بابک زنجانی که به گفته او پول مردم را خورده و پس نمی‌دهند، او را اهل یکی دیگر از استان‌های کشور خواند!


ویدیو مرتبط :
ثروت بابک زنجانی. مستند چگونگی ثروتمند شدن زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وکیل مدافع بابک زنجانی: اعلام شماره حساب چینی به موکلم برای پرداخت بدهی کذب است



اخبار,اخبارسیاسی, بابک زنجانی

 وکیل‌مدافع بابک زنجانی اعلام شماره حساب چینی از سوی بانک مرکزی برای واریز بدهی موکلش را تکذیب کرد.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه‌ای که 26 دی ماه در دادگاه انقلاب داشتیم توافقاتی صورت گرفت که به امضای دادگاه، موکل، بانک مرکزی و وکلای شرکت نفت رسید و متاسفانه خبر منتشره مبنی بر اعلام شماره حساب از سوی بانک مرکزی کذب محض است.

وی افزود: هیچ شماره حسابی از سوی بانک مرکزی اعلام نشده و متاسفانه دوستان علی رغم اینکه اخبار مربوط به جلسات دادگاه باید محرمانه بماند، بعضا آن را رسانه‌ای کرده و به اشتباه هم رسانه‌ای می کنند.

کوهپایه‌زاده تاکید کرد: تا این لحظه هیچ شماره حسابی از سوی بانک مرکزی اعلام نشده و همچنین بانک مرکزی و شرکت نفت در تکلیفی که دادگاه در صورتجلسه 26 دی ماه به صورت صریح بر عهده آنها گذاشته، عمل نکرده‌اند.

براساس این گزارش، وکیل‌مدافع شرکت نفتی HK امروز به یکی از رسانه‌ها گفته که بانک مرکزی شماره حساب یک بانک چینی را به بابک زنجانی و دادگاه اعلام کرده تا متهم ردیف اول پرونده نفتی بدهی خود به شرکت نفت را به این حساب واریز کند.

 

اخبار  سیاسی  -  ایسنا