اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام اسامی نمک های خوراکی غیر بهداشتی


سازمان غذا و دارو، نمک با نام های تجاری آرمان، هستی، بلوط، دی، صدف، نمک تصفیه شده یددار دانه دانه و رادمهر به دلیل جعل مدارک بهداشتی مورد نظر اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی این سازمان را غیر مجاز اعلام کرد.

خبرگزاری میزان: سازمان غذا و دارو اسامی نمک های خوراکی غیر بهداشتی را اعلام کرد. غیر مجاز بودن این محصولات به این دلیل است که اسناد بهداشتی اداره کل فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو را ندارند و یا اینکه اسناد یاد شده روی این محصولات جعل شده است.

سازمان غذا و دارو، نمک با نام های تجاری آرمان، هستی، بلوط، دی، صدف، نمک تصفیه شده یددار دانه دانه و رادمهر به دلیل جعل مدارک بهداشتی مورد نظر اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی این سازمان را غیر مجاز اعلام کرد.

همچنین نمک های روحی و نمک یددار الماس به دلیل نداشتن مجوز های بهداشتی، غیر مجاز اعلام شدند.

سازمان غذا و دارو از افرادی که محصولات یاد شده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند خواست تا معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع کنند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.
بنا به این گزارش، شماره تلفن 66405569 آماده دریافت اطلاعات درباره عرضه فرآورده‌های غیرمجاز است.


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی شرکت های جدید برای واگذاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام اسامی فرآورده‌های بهداشتی غیرمجاز



اخبار,اخباراجتماعی,سازمان غذا ودارو


 اخباراجتماعی  - اعلام اسامی فرآورده‌های بهداشتی غیرمجاز

سازمان غذا ودارو اسامی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پودر موبر با نام تجاری ZAAB (زاب)، پودر دکلره، محلول ضد ریزش موی سر، محلول ترمیم کننده رنگ مو با نام تجاری کریستال تولید شده به سفارش کیان آرا زاگرس بسته‌بندی در شرکت صنایع بسته بندی ایمان به دلیل فاقد بودن مجوزهای بهداشتی، غیرمجاز اعلام شد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، این سازمان از عموم هموطنان خواسته است در صورت مشاهده این فرآورده‌ها ضمن اجتناب از خرید و مصرف محصول مذکور، معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع کنند تا نسبت به جمع‌آوری آنها از سطح عرضه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 اخباراجتماعی - باشگاه خبرنگاران