اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام آمادگی اولین کاندیدای نزدیک به دولت


معاون پیشین رئیس جمهور که چند روز پیش روزنامه ایران از وی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی دولت نام برده بود،گفت: دوشنبه آینده به طور رسمی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.

روزنامه ابتکار: معاون پیشین رئیس جمهور که چند روز پیش روزنامه ایران از وی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی دولت نام برده بود،گفت: دوشنبه آینده به طور رسمی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.

فارس نوشت، روح‌الله احمدزاده کرمانی اظهار داشت: در چارچوب منویات رهبری، گفتمان عدالت‌خواهی، مردم‌داری، فسادستیزی و نفی هر‌گونه تبعیض در نظام اقتصادی و اداری کشور پا به عرصه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری می‌گذارم.

وی از اعلام نامزدی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: روز دوشنبه 26 فروردین ماه سال جاری در جمع هواداران خود در تهران به طور رسمی کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام می‌کنم.

معاون پیشین رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این جلسه به بررسی اولویت‌ها و گفتمان‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و غیره در دولت آینده می‌پردازم.وی، در کارنامه خود معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و همچنین استانداری فارس را دارد.


ویدیو مرتبط :
اعلام آمادگی برای مناظره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلینتون: دولت اوباما آماده مذاکرات دوجانبه با ایران در صورت اعلام آمادگی این کشور است



کلینتون: دولت اوباما آماده مذاکرات دوجانبه با ایران در صورت اعلام آمادگی این کشور است

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا شب گذشته اعلام کرد آمریکا آماده است تا در صورت آمادگی ایران، مذاکرات دوجانبه درباره برنامه هسته ای این کشور را آغاز کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وی در پاسخ به پرسشی افزود ایران سخت ترین مسئله ای بوده که او به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا با آن روبرو بوده است.

کلینتون که این اظهارات را در حضور گروهی از مقامات، کارشناسان و دیپلمات هایی از آمریکا و خاورمیانه بیان می کرد تاکید کرد دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا آماده مذاکرات دوجانبه با ایران است.

وی تصریح کرد آمریکا هم اکنون به همراه گروه پنج به اضافه یک( پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد به اضافه آلمان ) در تلاش برای ازسرگیری مذاکرات با ایران درباره برنامه هسته ای این کشور است. کلینتون بدون اشاره به جزئیات افزود: گروه پنج به اضافه یک در تلاش برای تهیه پیشنهادی برای ایران است. مسائلی وجود دارد که ما مایل هستیم درباره آنها با شما گفتگو کنیم اما انتظار اقدام متقابل داریم./باشگاه خبرنگاران