اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور



اخبار,اخبار دانشگاه , سازمان سنجش

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:امرور،سه شنبه 28 بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام در آزمون سراسری ٩٤است.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا ، با اعلام این خبر تاکید کرد: به داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام در این ازمون اقدام نکرده اند توصیه میشود تا ساعت 24 امشب به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما،نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی در پایان درمورد آمار ثبت نام کنندگان اظهار کرد:تا ساعت 8 صبح امروز، 686 هزار و 116 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام نموده اند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد



 

 

 

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 90 را تا ساعت 24 امشب اعلام کرد و گفت: آمار ثبت نام کنندگان در این آزمون نسبت به آمار ثبت نام کنندگان در کنکور سال گذشته افزایش داشته است.

حسین توکلی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون قابل تمدید نیست گفت: داوطلبان باید تا پایان امروز نسبت به ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

وی افزود: سال گذشته 766 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کرده بودند که این آمار در کنکور امسال سیر صعودی داشته است به طوریکه تا امروز نزدیک به 750 هزار نفر فرم ثبت نام را تکمیل و از این تعداد 62 هزار نفر علاقه مندی خود را در رشته دوم علاوه بر رشته اصلی اعلام کرده اند.

معاون سازمان سنجش گفت: پیش بینی می شود تا پایان امروز آمار ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد به 800 هزار نفر برسد..../تحلیل:عصرایران