اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام آخرین فرصت ثبت‌نام كنكوریهای 90



 

 


کنکور

 

 

 

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به ثبت‌نام 948هزار نفر در آزمون سراسری 90 و پیش‌بینی ثبت‌نام یك میلیون و250هزار نفر در هر سال، گفت: احتمال دارد با توجه به تعداد متقاضیان در مهلت مجدد ثبت نام حدود300هزار نفر در 25بهمن لغایت 2اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدامات لازم جهت ثبت‌نام مجدد را انجام دهند.

دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آن دسته از داوطلبانی كه در زمان مقرر 16آذر لغایت اول دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده‌اند، عنوان كرد: این افراد می توانند به منظور اطمینان از اطلاعات ثبت نامی خود به سیستم ویرایش اطلاعات ثبت نامی كه از تاریخ 25بهمن لغایت 2اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت، مراجعه و پس از مشاهده اطلاعات ثبت نامی در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات بر اساس دستورالعمل مندرج در سایت اقدام كنند.

وی افزود: متقاضیان آزمون سراسری باید از هر گونه اقدام دیگری من جمله مراجعه حضوری، ارسال درخواست پستی و یا الكترونیكی، تماس تلفنی و غیره اكیداً خودداری كنند، چرا كه به هیچ عنوان به درخواست آنان عمل نخواهد شد.

خدایی همچنین با اشاره به آن دسته از متقاضیانی كه به هر دلیل در تاریخهای تعیین شده برای ثبت نام موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال 1390 نشده‌اند یا در آزمون ثبت نام نكرده‌اند یا موفق به اعلام علاقمندی به دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی نگردیده و یا علاقه‌مند به شركت در گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی بوده ولی علاقه‌مندی خود را در مرحله ثبت نام اعلام نكرده‌اند، اظهار كرد: این افراد می‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده فوق به سایت سازمان مراجعه و با توجه به دستورالعمل مربوطه حسب مورد اقدام به ثبت نام یا اعلام علاقه‌مندی به دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی و همچنین گروه آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی كنند..../تحلیل:تابناک


ویدیو مرتبط :
تیزر اعلام ثبت نام دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام آخرین فرصت ثبت نام زائران اربعین



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور، متقاضیان سفر به کربلای معلی برای حضور در آیین اربعین تا پایان وقت اداری روز سه شنبه هفته جاری برای ثبت نام در سامانه سماح و اعزام فرصت دارند.

محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری و سوءاستفاده افراد سودجو، متقاضیان اعزام به اربعین حسینی فقط باید از طریق سامانه سماح در دفاتر مجوز دار از سازمان حج و زیارت اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از یک میلیون و 250 هزار نفر از مشتاقان اباعبدالحسین (ع) از طریق این سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 850 هزار نفر مدارک قانونی خود را برای اقدامات بعدی تحویل این دفاتر داده اند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیانی که تا امروز(شنبه) نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند باید در کمتر از 48 ساعت مدارک خود را ارائه داده و بقیه افرادی که تا روز سه شنبه هفته جاری اقدام به ثبت نام می کنند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه برای ارائه مدارک فرصت خواهند داشت.

نظافتی با تاکید بر اینکه فرصت ثبت نام تمدید نخواهد شد و تاکنون بیش از 50 هزار ویزای جعلی توسط کلاهبرداران صادر شده، ادامه داد: از این تعداد حدود 15 هزار ویزا جعلی بین متقاضیان اعزام به اربعین حسینی توزیع شده که دارندگان اینگونه ویزاها در روزهای آتی بطور قطع دچار مشکل خواهند شد.

وی با بیان اینکه اکنون حدود 2200 دفتر زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت کار ثبت نام و دیگر امورات متقاضیان اعزام به اربعین حسینی را به انجام می رسانند، تصریح کرد: تاکنون بیش از 345 هزار ویزا برای ثبت نام کنندگان در سامانه سماح صادر شده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت همچنین درمورد اعزام نیروهای ستادی و غیره به عراق گفت: حدود 200 نیروی ستادی در تمامی زمینه ها برای کمک به ستاد اربعین مستقر در خوزستان، ایلام و عراق اعزام شده اند.

به گفته ویف پیش بینی می شود با توجه به استقبال مردم، بیش از دو میلیون نفر ایرانی برای حضور در آیین اربعین به عراق سفر کنند.

براساس آمارهای مسئولان سازمان حج و زیارت سال گذشته(1393) حدود یک و نیم میلیون نفر برای حضور در آیین اربعین به عراق سفر کردند.

 

اخبار اجتماعی - دانشجو