اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعضای بدن داعشی ها حراج شد!


پس از تجارت مواد مخدر و فروش آثار باستانی، گروه تروریستی داعش به سراغ فروش اعضای بدن نیروهای به هلاکت رسیده و گروگانهای زنده خود رفته و طبق گزارشها، تاکنون از این راه دو میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

خبرگزاری ایرنا: پس از تجارت مواد مخدر و فروش آثار باستانی، گروه تروریستی داعش به سراغ فروش اعضای بدن نیروهای به هلاکت رسیده و گروگانهای زنده خود رفته و طبق گزارشها، تاکنون از این راه دو میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

روزنامه دیلی میل انگلستان نوشت: گروه تروریستی داعش چند پزشک بیگانه را به صورت چند ماهه به استخدام خود درآورده است تا اعضای بدن کشته شده های خود اعم از افراد مسلح یا سایر طرفداران داعش را با هدف فروش و تجارت اعضای آنها، از بدن خارج کنند.

این گزارش می افزاید: گروگان های زنده از جمله کودکان نیز قربانی جداسازی اعضای بدن می شوند.

دیلی میل در این زمینه به اظهارات یک پزشک با نام سیروان الموصلی استناد می کند که گفته است: داعش پزشکانی از تابعیت هایی غیر عراقی را به خدمت گرفته است تا شبکه گسترده ای برای تجارت اعضای بدن ایجاد کند و این پزشکان در یکی از بیمارستان های موصل مستقر و مشغول به کار شده اند؛ امری که درآمدهای کلانی را عاید این گروه کرده است.

وی می افزاید: گروه تروریستی داعش سیستمی تخصصی را برای قاچاق اعضای بدن در بازار سیاه با تمرکز بر اعضایی مانند قلب، کبد و کلیه ایجاد کرده است.

به گفته این منبع آگاه، داعش این پزشکان خارجی را در بخشی جداگانه و به دور از سایر همکاران خود به کار مشغول کرده است، به گونه ای که پزشکان محلی حق دیدار با آنها را ندارند. با این وجود، اطلاعات قاچاق اعضای بدن از این بخش تحت نظارت به بیرون درز کرده است.

وی تصریح می کند: بیشتر اعضای مثله شده جنازه ها متعلق به تروریست هایی است که در جنگ کشته و سریعا به بیمارستان منتقل می شوند، زخمی هایی که خویشاوندی ندارند و یا افراد ربوده شده به دست تروریست ها.


ویدیو مرتبط :
گران قیمت ترین اعضای بدن انسان (اعضای چند میلیون دلاری بدن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اهدای اعضای بدن پرستاری كه در استخر جان باخت



 

 

اهدای اعضای بدن پرستاری كه در استخر جان باخت

 

خانواده یكی از پرستاران مركز آموزشی كه در هنگام نجات فرزندش از غرق شدن دچار مرگ مغزی شده، اعضای بدن وی را اهدا كردند.

«مهیار صابری» به دنبال نجات فرزندش از غرق شدگی در استخر خانگی جان باخت.

وی پس از نجات فرزند خردسال خود به علت اضطراب، استرس و فشار روحی زیادی كه در حین نجات وارد می شود قادر به شناكردن نبوده و متاسفانه غرق می شود.

بعد از اطلاع به مركز امداد و نجات و با حضور ماموران امداد نجات در صحنه حادثه و خارج كردن وی از آب، به علت طولانی شدن زمان غرق شد گی پس از احیاء قلبی ریوی دچار مرگ مغزی شد.

خانواده وی پس از تایید مرگ مغزی توسط متخصصان مربوطه اقدام به اهدای اعضای وی کردند..... / خبرگزارى ایسنا