اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعزام نیروهای ویژه پلیس به محل گروگانگیری مسلحانه در مراغه



گروگانگیری,اعزام نیروهای ویزه پلیس

اعزام نیروهای ویژه پلیس به محل گروگانگیری مسلحانه در مراغه

نیروهای ویژه پلیس اعزامی از تبریز به محل گروگانگیری مسلحانه در مراغه رسیده و در محل استقرار یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، ساعت 20 امشب در پاساژ گنبد مراغه فردی مسلح یک نفر به نام «احمد- ح» را که با اسلحه کشته و تعدادی را گروگان گرفته بود وارد مرحله جدیدی شد.

به علت بسته بودن محل حادثه با وجود گذشت سه ساعت از گروگانگیری پلیس نمی‌تواند دقیقاً افراد به گروگان گرفته شده خبری دقیقی بدهد.

دقایقی پیش نیروهای ویژه اعزامی پلیس از تبریز به محل حادثه رسیده و مستقر شدند.

براساس این گزارش، پلیس همچنان در محل حضور گسترده دارد اما تجمع مردم در این مکان موجب مشکلات عدیده‌ای شده است که پلیس از مردم می‌خواهد محل حادثه را ترک کنند تا پلیس به عملیات خود ادامه دهد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
اعزام نیروهای ویژه پلیس کربلا برای حفاظت از زائران نجف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات گروگانگیری مسلحانه در مراغه/درگیری گروگانگیر مسلح با نیروهای ویژه پلیس



جزئیات گروگانگیری در مراغه,اخبار  گروگانگیری در مراغه

جزئیات گروگانگیری مسلحانه در مراغه
تعداد گروگان‌ها به علت بسته محل مشخص نیست/ گروگانگیر از پلیس لب تاپ خواست

فردی مسلح که امشب یک نفر را در پاساژ گنبد مراغه با گلوله کشت از ماموران پلیس لب‌تاپ خواسته و به دلیل بسته بودن محل حادثه (پاساژ) تعداد گروگان‌ها مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، ساعت 20 امشب در پاساژ گنبد مراغه فردی مسلح یک نفر به نام «احمد ـ ح» را با اسلحه کلت کمری از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار داده و وی را کشته است.

به گفته شاهدان در محل وی در این حادثه یک گلوله را هوایی شلیک کرده و گلوله دیگر را به سمت شخص موردنظر نشانه رفته و وی را کشته است.

فرد مسلح سپس تلاش کرده افرادی را گروگان بگیرد.

براساس این گزارش، به دلیل بسته بودن محل گروگانگیر و عدم دسترسی پلیس به این امکان تعداد افراد گروگان گرفته شده دقیقا مشخص نیست و پزشک روانشناس نیز در مکان حضور یافته است.

جنازه فرد کشته شده از داخل پاساز به خارج انتقال یافت.

در حال حاضر از انگیزه گروگانگیر خبری در دست نیست و پلیس همچنان این مکان را محاصره کرده و دادستان و فرمانده نیروهای انتظامی مراغه و مسئولان امنیتی این شهرستان در مکان حضور دارند.

پاساژ گنید مراغه دارای دو طبقه و مرکز فروش کامپیوتر و لباس است.

تجمع مردم در مکان گروگانگیری موجب اخلال در عملیات پلیس شده و نیروهای انتظامی بیشتر وقت خود را صرف کنترل مردم و جلوگیری از تجمع می‌کنند.

شهرستان مراغه در 130 کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان تبریز، از سمت شرق با شهرستان‌های بستان‌آباد، هشترود و چاراویماق، از سمت غرب با شهرستان‌های بناب، عجبشیر و ملکان ورزقان و از سمت جنوب با استان آذربایجان غربی هم‌مرز است.

 

درگیری گروگانگیر مسلح با نیروهای ویژه پلیس/ صدای چندین شلیک شنیده شد
دقایق پیش درگیری شدیدی بین نیروهای ویژه پلیس با گروگانگیر مسلح در مراغه رخ داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، بعد از اعزام نیروهای ویژه پلیس از تبریز به محل حادثه گروگانگیری مسلحانه در پاساژ گنبد مراغه نیروها در محل حادثه استقرار یافتند.

دقایق پیش تعدادی از این نیروها وارد پاساژ محل حادثه شده و صدای چندین گلوله از محل حادثه شنیده شد.

به دلیل بسته بودن محل حادثه اخباری در دست نیست.

عملیات پلیس همچنان ادامه داد.

ساعت 20 امشب در پاساژ گنبد مراغه فردی مسلح شخصی را کشته و گفته می‌شود افرادی را به گروگان گرفته است، اما به دلیل بسته بودن محل از تعداد افراد دقیقاً خبری در دست نیست.

/فارس