اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعزام دانش آموزان شین آباد به خارج لغو شد


نماینده پیرانشهر از بهبود نسبی دانش آموزان مدرسه شین آباد خبر داد و گفت: نظر تیم پزشکی دانش آموزان بر این است که با توجه به بهبود نسبی دانش آموزان دیگر نیازی به اعزام آنها به خارج از کشور برای انجام عمل جراحی نیست.

خبرگزاری مهر: نماینده پیرانشهر از بهبود نسبی دانش آموزان مدرسه شین آباد خبر داد و گفت: نظر تیم پزشکی دانش آموزان بر این است که با توجه به بهبود نسبی دانش آموزان دیگر نیازی به اعزام آنها به خارج از کشور برای انجام عمل جراحی نیست.

رسول خضری با بیان این مطلب گفت: امروز نیز دو دانش آموز دیگر حادثه آتش سوزی مدرسه پیرانشهر از بیمارستان سینا تبریز مرخص شده و تنها یک دانش آموز دیگر در این بیمارستان بستری است.

وی درباره وضعیت جسمی دانش آموزان بستری شده در بیمارستان اصفهان و مشهد توضیح داد: 6 دانش آموز پیرانشهر در بیمارستان اصفهان و سه دانش آموز در بیمارستان مشهد هستند که حال سه دانش آموز وخیم بود و قرار بود که برای تکمیل درمان ها به خارج از کشور اعزام شوند، اما در روزهای اخیر وضعیت جسمانی سه دانش آموز بهتر شده است و براساس نظر تیم پزشکی دیگر نیازی به اعزام آنها به خارج از کشور نیست.

به گفته خضری، 80 تا 90 درصد سوختگی ریه دانش آموزان آسیب دیده بهبود یافته است و تلاش تیم پزشکی در روند درمان آنها بسیار خوب بوده است.

 هفته گذشته نماینده مردم پیرانشهر از ضرورت اعزام سه دانش آموز مدرسه شین آباد به خارج از کشور برای تکمیل روند درمان خبر داده و گفته بود: برای سرعت اعزام آنها نامه نگاری لازم با رئیس جمهور نیز انجام گرفته است.

اکنون بر اساس نظر کمیته پیگیری درمان این دانش‌آموزان و پزشکان بیمارستان‌هایی که این دانش‌آموزان تحت درمان هستند، نیازی به اعزام به خارج از کشور نیست و روند درمان در کشور به خوبی طی می‌شود.

در آتش‌سوزی بخاری کلاس درس که 15 آذر ماه‌ سال‌جاری در دبستان شهر «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی روی داد، دو دانش‌آموز فوت کرده و 26 دانش‌آموز مصدوم شدند که در حال حاضر 10 دانش‌آموز در 3 بیمارستان بستری هستند و مابقی پس از بهبودی نسبی مرخص شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
اعزام دانش آموزان مفتاح به سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لغو امتحانات دانش آموزان سمنانی همزمان با سفر احمدی نژاد



 

لغو امتحانات دانش آموزان سمنانی همزمان با سفر احمدی نژاد

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از عدم برگزاری امتحانات داخلی مدارس همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان خبر داد.

ابوالقاسم قزوهی گفت: امتحانات داخلی در روزهای استقبال و روز بعد از استقبال در مدارس استان سمنان برگزار نمی شود.

به گفته وی، امتحانات دروسی که قرار بود طبق برنامه در این دو روز برگزار شود با درایت مدیران در مدارس استان، به روزهای بعد، با حفظ شرایط مشابه منتقل می شود.

وی تاکید کرد: امتحانات هماهنگ کشوری و امتحانات نهائی طبق برنامه اجرا خواهد شد.

قزوهی ادامه داد: معلمان و دانش آموزان همانند سایر آحاد مردم می توانند آزادانه در مراسم استقبال رئیس جمهور شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: در آستانه سفر سوم رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان، مشتاقانه به انتظار نشسته ایم تا ورود ایشان را خوشامد بگوییم.

وی افزود: معلمان و دانش آموزان استان، ارادت خود را در جریان سفرهای اول و دوم رئیس جمهوری با استقبال گسترده و حمایت همه جانبه از ایشان اثبات کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه دکتر محمود احمدی نژاد با ابتکار خود سبک جدیدی از دیدار با مردم و حضور در استانها را برای رفع مشکلات آنان به منصه ظهور و بروز گذاشته است، افزود: حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور و تیم کاری وی در استانها حجم بزرگی از مشکلات و موانع پیش روی توسعه مناطق کمتر توسعه یافته را رفع می کند و مایه دلگرمی آحاد مردم می شود...../تحلیل:عصرایران