اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعزام‌ بدون نوبت به عتبات عالیات تا ۱۵ مهر


مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات تا ۱۵ مهر می‌توانند بدون نوبت به عتبات عالیات اعزام ‌شوند.

خبرگزاری فارس: مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات تا ۱۵ مهر می‌توانند بدون نوبت به عتبات عالیات اعزام ‌شوند.

مسعود اخوان گفت: اعزام‌های بدون پیش ثبت نام به عتبات عالیات همچنان ادامه دارد و از روز 28 مرداد نوبت بعدی اعزام به عتبات عالیات آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده مشکلی برای اعزام‌ها وجود ندارد و افرادی که متقاضی سفر به عتبات عالیات باشند می‌توانند بدون نوبت برای سفر اقدام کنند.

مدیرکل عتبات عالیات تصریح کرد: بنابراین تا 15 مهر متقاضیان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند بدون نوبت به عتبات عالیات اعزام شوند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی یا از طریق اینترنتی ثبت نام خود را انجام داده و تاریخ اعزام خود را مشخص کنند.


ویدیو مرتبط :
اجرای نیت واقف (اعزام زائر به عتبات عالیات)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعزام رایگان مستمندان به عتبات عالیات



اخبار,اخبار اجتماعی ,عتبات عالیات

 

اخبار اجتماعی - اعزام رایگان مستمندان به عتبات عالیات

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 200 زائر بار اولی مستمند به برکت موقوفات مرتبط، به صورت رایگان به عتبات عالیات در روز جمعه 29 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: در نخستین کاروان زیارتی زائران حرم حسینی 200 تن از کسانی که تاکنون به عتبات عالیات مشرف نشده اند، اعزام خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح 200 نفر از واجدین شرایط در قالب 5 کاروان 40 نفره به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، افزود: برای انتخاب این زائران اولویت هایی از قبیل خدام ثابت و افتخاری بقاع متبرکه و امامزادگان، روحانیون و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه، خادمین ثابت مساجد، افراد واجد شرایط مناطق محروم و روستایی که همگی می بایست متأهل باشند، در نظر گرفته شده است.
 
حجت الاسلام شرفخانی گفت: هدف از اجرای طرح زیارتی زائران حرم حسینی، اجرای امینانه نیات واقفین در زمینه اعزام نیازمندان و محرومان به عتبات عالیات از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان بیشترین تعداد سهمیه استانی را با 15 نفر متعلق به استان تهران در طرح زائران حرم حسینی دانست و افزود: اعزام این 5 کاروان جمعه 29 فروردین ماه از استان کرمانشاه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
اخبار اجتماعی - مهر