اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام 9 قاچاقچی مواد مخدر در اهواز


صبح امروز دوشنبه حکم اعدام 9 تن از سوداگران مرگ در زندان کارون اهواز به اجرا درآمد.

خبرگزاری مهر: صبح امروز دوشنبه حکم اعدام 9 تن از سوداگران مرگ در زندان کارون اهواز به اجرا درآمد.

احکام این افراد که توسط دادگاه انقلاب استان صادر شده است، به تأیید دادستان کل کشور رسیده و توسط رئیس قوه قضاییه تنفیذ شده است.

بر اساس این گزارش، (ل.ب) دارای پنج فقره سابقه کیفری و اتهام حمل و نگهداری 17 کیلو و 826 گرم شیشه و فروش 12 کیلو از آن، (م.ط) به اتهام حمل و نگهداری 88 کیلو و 580 گرم کراک، (ع.الف) به اتهام حمل 121 کیلو و 366 گرم حشیش و 19 کیلو و 838 گرم هروئین فشرده (کراک)، (ح.ر.ک) به اتهام مشارکت در حمل 19 کیلو و 838 گرم هروئین و فروش 55 کیلوگرم حشیش و 27 کیلوگرم تریاک، حمل 176 کیلو و 366 گرم حشیش و 27 کیلوگرم تریاک، (ع.خ) دارای سه فقره سابقه کیفری، به اتهام خرید و فروش 23 کیلو و 995 گرم شیشه، (م.ج) به اتهام حمل و فروش 23 کیلو و 20 گرم شیشه، (ع.غ) دارای چهار فقره سابقه کیفری، به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری 5510 کیلوگرم تریاک و فروش 1070 کیلوگرم تریاک، (م.غ) به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری 4919 کیلو و 200 گرم تریاک و فروش 50 کیلوگرم تریاک و (م.غ) به اتهام مشارکت در نگهداری و مخفی کردن 4319 کیلو و 200 گرم تریاک و فروش پنج کیلوگرم تریاک که 4171 کیلوگرم آن کشف شده است افرادی بودند که صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.


ویدیو مرتبط :
در آمد میلیونی قاچاقچی مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام 10 قاچاقچی عمده مواد مخدر در تهران


حکم اعدام 10 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر سحرگاه روز چهارشنبه 17 آبان به اجرا گذارده شد. بنا به پرونده متشکله از این محکومان صدها کیلو مواد مخدر از انواع مختلف کشف شده بود.

خبرگزاری ایسنا: حکم اعدام 10 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر سحرگاه روز چهارشنبه 17 آبان به اجرا گذارده شد. بنا به پرونده متشکله از این محکومان صدها کیلو مواد مخدر از انواع مختلف کشف شده بود.

 دادسرای عمومی و انقلاب تهران اسامی این محکومان را به این شرح اعلام کرد: «احمد تجری» فرزند علی اکبر، «شهرام یداللهی» فرزند علی، «یوسف کریم خانی زرنقی» فرزند محمود، «قادر ملکی» فرزند محرم، «عسگر فرجی نیری» فرزند سلمان، «عبدالقادر هادی تاجیک» فرزند عبدالله (عبدل)، «سید جلال حسینی» فرزند عنایت الله، «حمید غلامی» فرزند یارولی، «قهرمان قاسمی کرم جوان» فرزند اصغر و «ابراهیم برآهویی» فرزند سیاه خان.

پرونده اتهامی این محکومان پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده بود که شعب دادگاه‌های رسیدگی کننده با حضور نمایندگان دادستان و وکلای محکومان به اتهامات آنان رسیدگی و با توجه به جرایم ارتکابی، آنان را به اعدام محکوم کرد که رای صادره از سوی دادستانی کل کشور هم مورد تایید و ابرام قرار گرفت.

حکم در یکی از زندان‌های شهر تهران به اجرا گذارده شده است.