اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام 4 قاچاقچی در کرمان


طی احکام صادره از دادسرای انقلاب اسلامی كرمان، 4 سوداگر مرگ روز گذشته در محوطه زندان این شهر به دار مجازات آویخته شدند.

پایگاه خبری پلیس: طی احکام صادره از دادسرای انقلاب اسلامی كرمان، 4 سوداگر مرگ روز گذشته در محوطه زندان این شهر به دار مجازات آویخته شدند.

طی احکام صادره از دادسرای انقلاب اسلامی كرمان ، 4 سوداگر مرگ در محوطه زندان این شهر به دار مجازات آویخته شدند.

مشارکت در قاچاق مسلحانه 263 کیلوگرم تریاک و 243 کیلو کراک، جرم دو نفر از معدومانی بود که حکم آنها روز گذشته به اجرا در آمد.

دو معدوم دیگر، جرم حمل و قاچاق مسلحانه 188 کیلو کراک را در پرونده خود داشتند.

احکام صادره در راستای ماده 32 قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، از سوی دادستانی کل کشور مورد تائید و تنفیذ قرار گرفته و در نهایت پس از سیر مراحل و تشریفات قانونی در محوطه زندان کرمان اجرا شد.


ویدیو مرتبط :
اعدام شرور و قاچاقچی اهوازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام 10 قاچاقچی در کرمان


طی احکام صادره از سوی شعبه چهار دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، 10سوداگر مرگ در محوطه زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

خبرگزاری مهر: طی احکام صادره از سوی شعبه چهار دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، 10سوداگر مرگ در محوطه زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

این افراد از بزرگترین باندهای قاچاق و حمل مواد مخدر در جنوب شرق کشور بوده اند که با پیگیری های مستمر اداره اطلاعات استان کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

اتهامات اعضا این باند به ایت شرح است: ح الف به اتهام فروش 400کیلوگرم هرویین و فروش 3کیلوو 900گرم کراک و مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، ک ش به اتهام مشارکت در حمل 48کیلو و 700گرم کراک و مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، ی الف به اتهام مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، م س به اتهام مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، م ک به اتهام مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، ع م به اتهام نگهداری 3کیلو و 600گرم هرویین و نگهداری 35کیلو و 100گرم هرویین و کراک، ب س به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری54 کیلوگرم هرویین، الف چ به اتهام فروش 45کیلوگرم هرویین، ک ه به اتهام خرید و فروش 80کیلوگرم تریاک، و ه- به اتهام حمل شش کیلوگرم هرویین.