اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام 2 متجاوز به عنف در شیراز



 
اخبار حوادث - اعدام 2 متجاوز به عنف در شیراز

حکم اعدام دو شیطان صفت صبح امروز در ملاعام در شیراز اجرا شد.

به گزارش مهر، حکم اعدام این دو متجاوز به نامهای "ر- الف" و "م – د" به اتهام قتل عمد و تجاوز به عنف در دیوانعالی کشور تایید و پس از طی شدن مراحل قانونی صبح امروز پنجشنبه در محله کوزه گری شیراز در ملاعام اجرا شد.

بر این اساس ر- الف به اتهام ربودن دختر بچه هشت ساله ای و قتل عمدی، شکنجه و آدم ربایی وی  به اعدام و زندان محکوم شده بود.

همچنین م- د نیز تحت عنوان مامور اقدام به ربودن تعدادی از دختران و زنان شیرازی کرده و پس از آزار و اذیت آنها اموالشان را نیز به سرقت برده بود.

این شیطان صفت نیز از سوی دادگاه کیفری فارس به اتهام زنای به عنف به اعدام محکوم شده بود.

در نهایت صبح امروز این دو شیطان صفت در ملاعام با حضور تعدادی زیادی از مردم به دار مجازات آویخته شدند.
 اخبار حوادث - مهر 

 


ویدیو مرتبط :
اعدام 3 متجاوز به عنف در کرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام یک متجاوز به عنف در شیراز


صبح امروز یک متجاوز به عنف در میدان گاز شیراز به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری فارس: صبح امروز یک متجاوز به عنف در میدان گاز شیراز به دار مجازات آویخته شد.

معاون دادستان شیراز در حاشیه مراسم اعدام متجاوز به عنف در شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «ایمان – ب» 29 ساله در پوشش مسافرکش شخصی، زنان و دختران را سوار بر خودروی خود می‌کرد و در مسیر حرکت با انحراف و تغییر مسیر ناگهانی و با سرعت بسیار از شهر خارج می‌شد تا به نیت شیطانی خود دست یابد.

کوروش زارعی اضافه کرد: براساس تحقیقات صورت گرفته، شش مورد بزه ارتکابی از سوی این مجرم به اثبات رسیده و به آن اقرار کرده و بسیاری افراد از وی شکایت کرده‌اند اما ممکن است تعداد بزهکاری‌های این فرد بیشتر باشد و افرادی به خاطر حفظ آبرو از او شکایت نکرده باشند.

معاون دادستان شیراز افزود: حکم اعدام این فرد در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان فارس صادر شده و در شعبه 11 دیوان عالی کشور به تایید رسیده است و پس از استیذان و سپری کردن مراحل قانونی امروز پنجشنبه در میدان گاز شیراز در ملا عام اجرا شد.

 جمعیت انبوه شاهد این مراسم با ابراز خوشحالی و سپاس از اجرای قانون خواستار اشد مجازات برای مرتکبان به تجاوز شدند.