اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام 10 قاچاقچی در کرمان


طی احکام صادره از سوی شعبه چهار دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، 10سوداگر مرگ در محوطه زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

خبرگزاری مهر: طی احکام صادره از سوی شعبه چهار دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، 10سوداگر مرگ در محوطه زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

این افراد از بزرگترین باندهای قاچاق و حمل مواد مخدر در جنوب شرق کشور بوده اند که با پیگیری های مستمر اداره اطلاعات استان کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

اتهامات اعضا این باند به ایت شرح است: ح الف به اتهام فروش 400کیلوگرم هرویین و فروش 3کیلوو 900گرم کراک و مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، ک ش به اتهام مشارکت در حمل 48کیلو و 700گرم کراک و مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، ی الف به اتهام مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، م س به اتهام مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، م ک به اتهام مشارکت در حمل 300کیلوگرم هرویین، ع م به اتهام نگهداری 3کیلو و 600گرم هرویین و نگهداری 35کیلو و 100گرم هرویین و کراک، ب س به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری54 کیلوگرم هرویین، الف چ به اتهام فروش 45کیلوگرم هرویین، ک ه به اتهام خرید و فروش 80کیلوگرم تریاک، و ه- به اتهام حمل شش کیلوگرم هرویین.


ویدیو مرتبط :
اعدام شرور و قاچاقچی اهوازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام 10 قاچاقچی عمده مواد مخدر در تهران


حکم اعدام 10 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر سحرگاه روز چهارشنبه 17 آبان به اجرا گذارده شد. بنا به پرونده متشکله از این محکومان صدها کیلو مواد مخدر از انواع مختلف کشف شده بود.

خبرگزاری ایسنا: حکم اعدام 10 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر سحرگاه روز چهارشنبه 17 آبان به اجرا گذارده شد. بنا به پرونده متشکله از این محکومان صدها کیلو مواد مخدر از انواع مختلف کشف شده بود.

 دادسرای عمومی و انقلاب تهران اسامی این محکومان را به این شرح اعلام کرد: «احمد تجری» فرزند علی اکبر، «شهرام یداللهی» فرزند علی، «یوسف کریم خانی زرنقی» فرزند محمود، «قادر ملکی» فرزند محرم، «عسگر فرجی نیری» فرزند سلمان، «عبدالقادر هادی تاجیک» فرزند عبدالله (عبدل)، «سید جلال حسینی» فرزند عنایت الله، «حمید غلامی» فرزند یارولی، «قهرمان قاسمی کرم جوان» فرزند اصغر و «ابراهیم برآهویی» فرزند سیاه خان.

پرونده اتهامی این محکومان پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده بود که شعب دادگاه‌های رسیدگی کننده با حضور نمایندگان دادستان و وکلای محکومان به اتهامات آنان رسیدگی و با توجه به جرایم ارتکابی، آنان را به اعدام محکوم کرد که رای صادره از سوی دادستانی کل کشور هم مورد تایید و ابرام قرار گرفت.

حکم در یکی از زندان‌های شهر تهران به اجرا گذارده شده است.