اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام یک کودک به دست تروریست‌های سوریه



اعدام یک کودک به دست تروریست‌های سوریه

تروریست‌های سوریه پس از کشتار اعضای یک خانواده شیعه عراقی، تنها بازمانده آن را که یک کودک خردسال بود، دار زدند.

سوریه, تروریست‌های سوریه

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "عراق القانون"، فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌های مسلح در سوریه اقدام به اعدام یک کودک شیعه عراقی کردند.

بر اساس این گزارش، خانواده این کودک در منطقه "سیدة زینب" در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.

از سوی دیگر شیخ "محمد العریفی" شیخ وهابی سعودی از گروه‌های مسلح ضد نظام "بشار اسد" خواست که مانع انتشار تصاویر حملات خود علیه نیروهای ارتش و شهروندان سوریه و مخالفان خود شوند.

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توییتر" از تروریست‌های سوریه خواست که به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند..../فارس


ویدیو مرتبط :
سوریه : اعدام دو کودک توسط خوکهای تروریست داعش.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک سوریه ای چهار دست و پا زیر کامیون رفت (+عکس)



اخبار حوادث - کودک سوریه ای چهار دست و پا زیر کامیون رفت (+عکس)

یک کودک یک ساله سوریه ای که خانواده او 4 ماه پیش ازسوریه به ترکیه مهاجرت کرده بودند، چهار دست و پا از خانه شان بیرون آمد و زیر چرخ های عقب یک کامیون رفت.

به گزارش عصر ایران این حادثه در شهری در استان آدانای ترکیه روی داد. " احمد محمود" پسر بچه یک ساله سوری که پدر و مادر او 19 و 17 ساله هستند، وقتی مادرش مشغول شستشوی ظرف بود از حیاط خانه چهار دست و پا خارج می شود و به خیابان می رود.

در این هنگام کامیونی در مقابل منزل آنها در حال حرکت به سمت عقب بود که این کودک 1 ساله سوری زیر چرخ های عقب این کامیون رفته و له می شود. راننده 45 ساله این کامیون هم اکنون تحت بازداشت قرار داد.

تصویر زیر محل این حادثه دلخراش را نشان می دهد.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,کودک سوریه ای چهار دست و پا زیر کامیون

اخبار حوادث - عصر ایران