اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام یک نظامی ایرانی توسط داعش؟!


گروه تروریستی داعش هفته گذشته یک نظامی را در شهر فلوجه اعدام کرد؛ اما برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که نظامی اعدام شده ایرانی بوده است.

خبرگزاری ابنا:  گروه تروریستی داعش هفته گذشته یک نظامی را در شهر فلوجه اعدام کرد؛ اما برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که نظامی اعدام شده ایرانی بوده است.

عناصر تروریستی داعش یک سرباز عراقی را که چند روز پیش دستگیر کرده بودند به طرز دلخراشی به شهادت رساندند.

فعالان اجتماعی عراق با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که تکفیری‌های داعش پس از به اسارت گرفتن این نظامی وی را در خیابان‌های شهر فلوجه گردانده و با آویزان کردن از روی یک پل اعدام کردند.

این نظامی قهرمان عراقی که از ناحیه پا مصدوم شده بوده در درگیری با داعشی‌ها در محاصره قرار داشته و پس از چند روز مقاومت، از شدت تشنگی و گرسنگی سرانجام به اسارت آنان درآمده است.

جنایتکاران داعش این اسیر عراقی را در بازار شهر فلوجه گرداندند و در نهایت وی را بر روی "پل السکنیة" با طناب اعدام کردند.

اعدام یک نظامی ایرانی توسط داعش؟!

جوسازی علیه ایران

این جنایت هولناک درحالی صورت گرفته که یک سایت معتبر مصر اعلام کرد که نظامی اعدام شده، یک سرباز ایرانی بوده که در گروه الحشد الشعبی (نیروهای بسیج مردمی) در فلوجه می‌جنگیده است!

سایت خبری "بوابة فیتو" مصر در گزارشی افزود: نیروهای داعش سرباز ایرانی پس از گرداندن در بازار فلوجه از روی پل السکنیة اعدام کردند.

اعدام یک نظامی ایرانی توسط داعش؟!   

وب سایت خبری heavy.com نیز نظامی اعدام شده را ایرانی معرفی کرده است!

این سایت آمریکایی در تیتر خود، بر شیعه بودن این شهید نیز تأکید کرده است!

این درحالی است که رسانه های خود گروه تروریستی داعش، فرد اعدام شده را یک عنصر "جیش صفوی" (تعبیری که تکفیری‌ها برای شیعیان بکار می‌برند) معرفی کرده و حرفی از ایرانی بودن وی نزده است.

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که بنا به درخواست دولتمردان عراق، برای مقابله با تروریست‌های تکفیری به این کشور کمک می کند؛ که این کمک ها منحصر در اعزام مستشاران نظامی ایران و آموزش نیروهای بسیج مردمی است، اما هیچ نظامی ایرانی در صحنه مستقیم نبرد در عراق حضور ندارد.


ویدیو مرتبط :
محل اعدام علنی چند ایرانی به دست داعش (پالمیرا ) سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار تصاویر اعدام نظامی مصری توسط داعش



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی ولایت سینا وابسته به داعش در گذشته نیز مرتکب کشتارهای مشابهی از میان غیرنظامیان به اتهام جاسوسی در بخش شمالی شبه جزیره سینا شده است.

گروه تروریستی ولایت سینا وابسته به داعش روز شنبه تصاویر ویدیویی اعدام یک نظامی مصری با شلیک گلوله و بریدن سر یک اسیر دیگر را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از قاهره، در این فیلم ویدیویی که شبانه بر روی شبکه های اجتماعی منشتر شد، فردی در مقابل دوربین خود را نظامی مصری معرفی می کند که در حمله غافلگیرانه 2 آوریل (13 فروردین) به پاسگاه های ارتش در استان شمال سینا اسیر شده است.

در حملات تروریست های ولایت سینا در آن روز نزدیک شهر العریش مرکز استان شمال سینا، 15 نظامی و 2 غیرنظامی کشته شدند که پرتلفات ترین تهاجم تروریستی چند ماه اخیر به رغم عملیات گسترده ارتش علیه گروه های تروریستی در شبه جزیره ناآرام سینا به شمار می رود.

سپس در این فیلم دیده می شود که یک تروریست نقابدار پس از بریدن سر یک اسیر ناشناس، به سر این نظامی شلیک می کند.

به گفته یک مقام امنیتی مصر، جسد این نظامی یک روز پس از حمله العریش کشف شده است.

گروه تروریستی ولایت سینا وابسته به داعش در گذشته نیز مرتکب کشتارهای مشابهی از میان غیرنظامیان به اتهام جاسوسی در بخش شمالی شبه جزیره سینا شده است.

این گروه که تاکنون مسوولیت چند تهاجم پیچیده را در شبه جزیره سینا و دره نیل به عهده گرفته، در پی تاسیس خلافت در بخشی از خاک مصر است.

گروه های تروریستی پس از سرنگونی محمد مرسی رییس جمهوری وقت مصر در کودتای ارتش به فرماندهی عبدالفتاح السیسی، مسوولیت یک رشته حملات مرگبار علیه نیروهای امنیتی را به تلافی سرکوب هواداران واعضا جنبش ممنوع اعلام شده اخوان المسلمین به عهده گرفته اند.

 

اخبار بین الملل -  ایرنا