اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام یک متجاوز و یک قاچاقچی در رباط کریم در ملاء عام



اعدام یک متجاوز و یک قاچاقچی در رباط کریم در ملاء عام

این متهم 31 ساله با لباس مامور آگاهی و شهرداری به شناسایی خانم های جوان در محله های اطراف رباط کریم و شهریار می پرداخته و در ساعات نبود همسران آنها با جلب اعتماد وارد منازل شده و با تهدید قمه اقدام به تجاوز عنف می کرده است.

دادستان رباط کریم از اعدام دو تن از خلافکاران در این شهرستان خبر داد و گفت: صبح امروز دو نفر که به اتهام تجاوز به عنف و قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بودند با حکم دستگاه قضایی در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.

 

علی اکبر رشید زاده صبح امروز در حاشیه مراسم اعدام این دو متهم که در میدان داوودیه و روبروی کلانتری این شهرستان اجرا شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: محکوم اول که به جرم مشارکت در حمل و نگهداری دو تن و 12 کیلوگرم تریاک به حبس ابد و برای تهیه و توزیع یک تن و 100 کیلوگرم تریاک به اعدام محکوم شد.

این مسئول ادامه داد: حکم صادره از سوی دادستان کل کشور تایید و با دستور رئیس قوه قضاییه در ملاء عام اجرا شد.

 

وی ادامه داد: این محکوم با آماده سازی تانکر و تریلر، روغن نباتی را بار زده و با رسیدن به بندرعباس مواد مخدر را در تانکر جاسازی کرده و با ریختن روغن نباتی بر روی آنها اقدام به جا به جایی این مواد می کرده است.

رشید زاده افزود: سرانجام با تلاش گسترده عوامل نظامی این متهم 50 ساله در رباط کریم به دام ماموران افتاد.

این مسئول گفت: حکم  این متهم 31 تیر ماه 88 صادر و 19 آبان 88 تایید شده است.

دادستان رباط کریم ادامه داد: نفر دوم به اتهام تجاوز به عنف با شکایات تعدادی از بانوان و اثبات چهار شکایت در شعبه کیفری 57 استان تهران به اعدام محکوم شد.

 

رشیدزاده افزود: این متهم 31 ساله با لباس مامور آگاهی و شهرداری به شناسایی خانم های جوان در محله های اطراف رباط کریم و شهریار می پرداخته و در ساعات نبود همسران آنها با جلب اعتماد وارد منازل شده و با تهدید قمه اقدام به تجاوز عنف می کرده است.

دادستان رباط کریم تاکید کرد: دستگاه قضایی با تمام تلاش و امکانات خود با عاملان ناامنی و متجاوزگران برخورد خواهد کرد.

گفتنی است تعدادی از شهروندان و خانواده این مجرمان از ساعت 5 صبح در میدان داوودیه حضور داشته و مراسم با تاخیر نیم ساعته با قرائت حکم از سوی دادستان راس ساعت 5:30 دقیقه انجام شد..../ عصر ایران


ویدیو مرتبط :
مجازات یک متجاوز به کودکان در ملاء عام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو متجاوز به عنف در ملاء عام اعدام شدند



بامداد امروز و در پاکدشت،

دو متجاوز به عنف در ملاء عام اعدام شدند

دو متجاوز به عنف بامداد روز جمعه (امروز) در شهرستان پاکدشت به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش ایسنا، دو متجاوز به عنف که با اتهام‌های دیگری از قبیل قتل، سرقت و آدم‌ربایی از سوی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام با چوبه‌ی دار محکوم شده بودند، صبح روز جمعه 29 دی با حضور بسیاری از مردم شهرستان پاکدشت و حومه، در میدان معلم این شهر اعدام شدند.

متجاوزان که در سال 1389 به عنوان مسافرکش در سطح شهرستان پاکدشت اقدام به سوار کردن دختران و زنان جوان می‌کردند آنها را به زور به بیابان‌های اطراف شهر برده و مورد تجاوز قرار می‌دادند و در نتیجه این اقدامات یکی از قربانیان نیز از سوی متجاوزان به قتل رسیده بود.

این دو متجاوز پس از قرائت حکم و سخنرانی دادستان پاکدشت و در حضور برخی از اعضای خانواده‌های قربانیان تجاوز و با حضور مسوولان قضایی اجرای حکم اعدام شدند.

ساعت‌ها پیش از شروع مراسم، تعداد زیادی از مردم بر اساس اطلاع قبلی از شهر‌ و روستا‌های اطراف پاکدشت برای تماشای اجرای این حکم جمع شده بودند و در حین اجرای حکم بعضا شعار‌هایی همچون الله اکبر سر می‌دادند.

این حکم پس از تایید دیوان عالی کشور و با استیذان رییس قوه قضاییه به مرحله اجرا درآمد./ایسنا