اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام یک قاچاقچی دیگر در اردبیل


قاچاقچی دیگری که سوداگرانه اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کرد با حکم قضایی و موافقت دادستان کل کشور به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری فارس: قاچاقچی دیگری که سوداگرانه اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کرد با حکم قضایی و موافقت دادستان کل کشور به دار مجازات آویخته شد.
 
 فردی که به جرم خرید مواد مخدر از نوع هروئین به مقدار 17.325 کیلوگرم دستگیر شده بود پس از طی مراحل قانونی پرونده قضایی به مجازات اعدام محکوم شد.
 
حکم صادر شده با موافقت دادستان کل کشور و تأیید دادنامه صادره و مخالفت کمیسیون عفو با درخواست عفو وی در دو مرتبه و بلامانع ابلاغ شدن اجرای حکم از سوی رئیس قوه قضائیه، اول طلوع آفتاب امروز حکم قطعی موصوف اجرا و محکوم علیه در محوطه زندان مرکزی اردبیل به دار مجازات آویخته شد.


ویدیو مرتبط :
اعدام شرور و قاچاقچی اهوازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام دو قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل


دو نفر از سوداگران مرگ که طی دو پرونده جداگانه‌ای به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بودند صبح امروز در اردبیل اعدام شدند.

خبرگزاری تسنیم: دو نفر از سوداگران مرگ که طی دو پرونده جداگانه‌ای به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بودند صبح امروز در اردبیل اعدام شدند.

این دو سوداگر مواد مخدر به ترتیب به جرم خرید، نگهداری و حمل مواد مخدر از نوع هروئین به میزان 4کیلو و 410 گرم و فرد دیگر به جرم مشارکت در حمل و نگهداری مواد مخدر از نوع هروئین به میزان 3 کیلو 342 گرم و 50 گرم و خرید و نگهداری هروئین به میزان 231 گرم از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اردبیل به اعدام محکوم شده بودند.

پس از تأیید حکم اعدام این دو فرد توسط دادستان کل کشور، حکم اعدام آنها با تشریفات شرعی و قانونی صبح امروز در زندان مرکزی اردبیل به اجرا گذاشته شد.