اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام یک شهروند آمریکایی با تزریق مرگبار


یک شهروند آمریکایی در ایالت جورجیا به روش تزریق مرگبار اعدام شد.

خبرگزاری تسنیم: یک شهروند آمریکایی که به جرم قتل در سال 1994  به مرگ محکوم شده بود،در ایالت جورجیای آمریکا اعدام شد.

این شهروند آمریکایی که جوشوآ بیشاپ نام داشت به دست داشتن خود در یک فقره قتل دیگر نیز اعتراف کرده بود. وی روز پنجشنبه در یکی از زندانهای شهر جکسون ایالت جورجیا به روش تزریق مرگبار اعدام شد.

طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی مجازات اعدام، از ابتدای سال 2016 این سومین فقره اعدام در ایالت جورجیا و دهمین فقره در کل آمریکا محسوب می شود.

طبق آماری که این مرکز اطلاع رسانی جمع آوری کرده است، در سال 2015 بیست و هشت نفر در آمریکا اعدام شدند. تگزاس پیوسته بیشترین آمار اعدام را در میان ایالت های آمریکا به خود اختصاص می دهد.


ویدیو مرتبط :
اعدام شهروند سوری به شیوه جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به خبر صدور حکم دو شهروند آمریکایی



 

 

 

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به خبر صدور حکم دو شهروند آمریکایی

 

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به خبر صدور حکم دو شهروند آمریکایی پرونده سه شهروند آمریکایی به اتهام جاسوسی و ورود غیر قانونی به خاک جمهوری اسلامی ایران در قوه قضائیه رسیدگی شده است و بر همین اساس مجازات آقایان شن بائر و جاش فتال مشخص شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به خبر صدور حکم دو شهروند آمریکایی واکنش نشان داد.

رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش نسبت به خبر صدور حکم محکومیت دو شهروند آمریکایی اظهار داشت: پرونده سه شهروند آمریکایی به اتهام جاسوسی و ورود غیر قانونی به خاک جمهوری اسلامی ایران در قوه قضائیه رسیدگی شده است و بر همین اساس مجازات آقایان شن بائر و جاش فتال مشخص شده است.

وی افزود: البته پرونده خانم ساراشورد با توجه به قرار صادره قبلی مفتوح می باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص روند دادرسی گفت: دادگاه بر اساس رویه صحیح قضایی و استقلال قوه قضائیه مراحل قانونی پرونده را طی نموده و بدیهی است که متهمین در ادامه این روند قانونی و پس از ابلاغ حکم قضایی از حق درخواست تجدید نظر برخوردارند..../تحلیل:مهر