اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام کودک 7 ساله به دست داعش!


داعش یک کودک 7 ساله را به اتهام دشنام به خداوند در رقه اعدام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: داعش یک کودک 7 ساله را به اتهام دشنام به خداوند در رقه اعدام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منابع محلی در رقه اعلام کردند عناصر داعش چند روز قبل "معاذ حسن" 7 ساله را که حین بازی با همسالانش به خداوند ناسزا می گفت، دستگیر کردند! دادگاه شرعی داعش نیز در اقدامی مغایر با اصول شرعی که کودک نابالغ را در برابر اعمالش مسؤول نمی داند، به اعدام طفل 7 ساله حکم داد.

بر این اساس، عمر بدرالدین -- کارشناس امور گروههای بنیادگرا و مسلح --در این زمینه گفت: اقدام داعش در اعدام کودک 7 ساله با بهانۀ به زبان آوردن کلام کفرآمیز، نتایج وخیمی به دنبال خوهد داشت و حتی ممکن است به تجزیه و تقسیم این گروه از داخل بینجامد.

وی خاطرنشان کرد داعش علی رغم جنایات بزرگی که در حق ملت سوریه و عراق انجام داده همواره تلاش کرده تا ظاهر شرعی و دینی به اقدامات خود بدهد که این روش، ویژۀ ابوبکر بغدادی است.

بدرالدین افزود: نکته جدید در اعدام کودک سوری این است که این اقدام باعث می شود عناصر داعش در عراق و سوریه دوباره به وجدان خود رجوع کنند و به روش و سیرۀ داعش نگاهی دوباره بیندازند.

وی تاکید کرد در حال حاضر همه باید تلاش کنند تا جهانیان از این جنایت مطلع شوند و به عنوان اقدامی که با تمام ادیان آسمانی منافات دارد با آن برخورد کنند چرا که در میان عناصر داعش هنوز کسانی هستند که انسانیت خود را از دست نداده و برخی هم تصور می کنند که در حال دفاع از کیان اسلام هستند که همین دو گروه ممکن است با این جنایت  داعش از آن روی برگردانند.


ویدیو مرتبط :
ویدیو؛ اعدام بی‌رحمانه پیرمرد و کودک به دست داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش کودک 5 ساله را اعدام کرد!


تروریست‌های داعش در تازه‌ترین جنایت خود، با حمله به یک مجتمع مسکونی، یک کودک 5 ساله را کشتند.

پایگاه خبری شبکه العالم: تروریست‌های داعش در تازه‌ترین جنایت خود، با حمله به یک مجتمع مسکونی، یک کودک 5 ساله را کشتند.

یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق امروز جمعه اعلام کرد که تروریست های داعش یک کودک 5 ساله را اعدام کرده اند و یک کودک 6 ساله هم هنگام حمله داعشی ها به یک مجتمع مسکونی در شهرک البغدادی در غرب الرمادی، از ترس جان سپرده است.

این منبع مطلع به "سومریه نیوز" گفت: تروریست های داعش امروز یک کودک 5 ساله را که خانواده اش در زمان حمله داعش و هنگام فرار از این مجتمع او را جا گذاشته بودند، به قتل رسانده اند.

همزمان با این جنایت، یک کودک 6 ساله هم از ترس جان خود را از دست داده است.

گفتنی است، 10 تروریست عضو داعش، از جمله پنج بمبگذار انتحاری، امروز جمعه در حمله به یک مجتمع مسکونی کشته شدند و در تصرف این مجتمع ناکام ماندند.

نیروهای امنیتی یک خانواده را هم که از سوی تروریست ها گروگان گرفته شده بودند، آزاد کردند؛ اما دو کودک در این حمله کشته شدند.