اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام نماینده ابوبکر البغدادی در موصل



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

گروهک تروریستی - تکفیری داعش روز یکشنبه نماینده ابوبکر البغدادی سرکرده خود را در موصل به اتهام توطئه اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری المسله، گروهک تروریستی - تکفیری داعش فردی به نام عثمان ابوحسن را که خود را نماینده ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در موصل معرفی می کرد، اعدام کرد.

این منابع خاطر نشان کردند که داعش وی را صبح روز یکشنبه (دیروز) به اتهام توطئه و برنامه ریزی برای کنار گذاشتن والی موصل و نشاندن خود به جای او، اعدام کرد.

از سوی دیگر سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق امروز دوشنبه اعلام کرد: گروهک تروریستی - تکفیری داعش 30 نفر از نیروهای خود را در شهرهای الرمادی و فلوجه واقع در استان الانبار به اتهام ارتباط با نیروهای امنیتی عراق اعدام کرد.

منابع رسانه ای و امنیتی عراقی طی مدت اخیر اعلام کرده اند که گروهک تروریستی تکفیری - داعش شمار زیادی از نیروها و سرکرده های خود را به اتهام های مختلف در عراق و سوریه اعدام کرده است.

این اعدام ها نشان می دهد که این گروهک تروریستی هیج ابایی از کشتار مردم و حتی سران خود ندارد و همه باید مطیع محض آن باشند در غیر این صورت جان خود را از دست می دهند.

چند روز پیش رسانه های عراقی اعلام کردند که این گروهک تروریستی یک پیر زن 80 ساله را به دلیل نپذیرفتن دیدگاه های داعش اعدام کرد.

داعش از خرداد ماه سال گذشته برخی مناطق عراق را به اشغال خود در آورده و طی این مدت مرتکب جنایت های زیادی شده است.

اخبار بین الملل - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
نمونه ای از بیعت مردم موصل با ابوبکر البغدادی رهبر داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابوبکر البغدادی زخمی شد/تروریست های داعش مقام حضرت عباس(ع) را در موصل منفجرکردند



اخبار,اخباربین الملل,ابوبکر البغدادی


 اخباربین الملل - ابوبکر البغدادی زخمی شد/ افزایش احتمال مرگ سرکرده داعش

 منابع امنیتی عراق احتمال دادند که ابوبکر البغدادی در حمله هوایی نیروهای ارتش عراق زخمی شده باشد.

به گزارش منابع امنیتی عراق به شبکه سومریه نیوز اعلام کردند که احتمال می‌رود ابوبکر البغدادی، رهبر داعش در حمله هوایی که نیروهای ارتش عراق، شب گذشته در شهر القائم، در غرب استان الانبار انجام دادند، زخمی شده باشد.

به گفته این منابع، این حمله هوایی در این شهر نزدیک مرزهای سوریه رخ داد و احتمالا منجر به مرگ بسیاری از رهبران داعش شده باشد.

همچنین هیثم ابوسعید، نماینده پارلمان بین‌المللی امنیت و صلح اعلام کرد که ابوبکر البغدادی در حمله جنگنده‌های ارتش عراق به شهر القائم، زخمی شده است.

بسیاری از رسانه‌های عربی و جهان به نقل از منابع ویژه در کمیسیون بین‌المللی اعلام کردند که این اطلاعات با هماهنگی فعالان میدانی و کارشناسان ضد ترور در عراق منتشر شده است.

سازمان ضد ترور از کشته شدن تعدادی از رهبران داعش از جمله، البوکمال السوریه، ملقب به ابومحمد تونسی در حمله‌ای که به محل نشست رهبران داعش در شهر قائم صورت گرفت، خبردادند.

حیدر شرع، نماینده پارلمان بین‌المللی در عراق به سومریه نیوز گفت: نیروهای ارتش عراق بنا بر اطلاعات سازمان اطلاعات و با کمک نیروی هوایی عملیاتی ویژه در شهر مرزی القائم صورت دادند و طی آن توانستند رهبر داعش را به شدت زخمی کنند.

شرع افزود:‌ البغدادی بعد از اصابت به همراه تعدادی از اعضای داعش به خاک سوریه گریخته است.

وی احتمال داد که البغدادی به علت شدت جراحت بمیرد.


                                         ...................................................


تروریست های داعش مقام حضرت عباس(ع) را در موصل منفجرکردند

عناصر گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) مقام حضرت عباس(ع) را در موصل منفجر کردند.

یک منبع امنیتی در این باره خبر داد:«تروریست های داعش روز چهارشنبه مقام حضرت عباس را در شمال استان موصل منفجر کردند.»


به گزارش پایگاه خبری کنوز مدیا، تروریست های داعش از زمان تسلط بر موصل، مراکزی چون بارگاه انبیاء الهی، صحابه و کلیساها را منفجر و تخریب می کنند.
اخبار بین الملل -  ایسنا , واحد مرکزی خبر