اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام شیطان در زندان تبریز



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اعدام شیطان در زندان تبریز

جام جم آنلاین: مرد شیطان صفت كه دختران كم سن و سال را به بهانه‌های مختلف اغفال می‌كرد، پس از اعتراف به جرم سیاه خود به اعدام محكوم و حكم وی امروز در زندان تبریز اجرا شد.

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌شرقی، این مرد شیطان‌صفت با پرسه زدن در مناطق خلوت و محلات حاشیه شهر تبریز با معرفی خود به‌عنوان مامور آموزش و پرورش و راننده سرویس مدارس، با استفاده از غفلت والدین، دختران كم سن و سال را به بهانه‌های مختلف فریب می‌داد.

با شكایت والدین قربانیان، این شیطان فراری تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام به دام افتاد.

بر اساس این گزارش، مرد محكوم پس از محاكمه به اتهام آزار و اذیت جنسی دختران كم سن و سال به مجازات اعدام محكوم و حكم صادره نیز پس از تایید دیوان‌عالی كشوردیروز در زندان تبریز به اجرا در آمد./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
اعتمادی به قیمت زندان یا اعدام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام مرد شیطان‌صفت در زندان ساری




اخبار حوادث -  اعدام مرد شیطان‌صفت در زندان ساری

مرد شیطان‌صفت که با همدستی دو مرد دیگر دختر دانشجویی را در ساری هدف نیت شیطانی خود قرار داده است سحرگاه دیروز اعدام شد.

به گزارش ایران، سحرگاه چهارشنبه حکم اعدام یک مرد شیطان‌صفت در محوطه زندان ساری به اجرا درآمد.حجت‌الاسلام «اسدالله جعفری» گفت: در سال 87 دختری که دانشجوی دانشگاه ساری بود به قصد عزیمت به یکی از شهرهای مجاور به عنوان مسافر سوار بر خودرویی می شود و آنان به بهانه تصادف ساختگی تغییر مسیر می‌دهند.

وی بیان داشت:‌ با اعتراض دختر دانشجو مرد اعدامی به همراه همدستان خود با تبر تهدید به آدم‌ربایی کرده و وی را به خانه باغی برده و با تهدید و کتک‌کاری وی را هدف نیت شوم خود قرار می‌دهند که با شکایت این دختر و صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست، پرونده در این خصوص تشکیل شد.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: مرد اعدامی به اتهام آدم‌ربایی و ایراد ضرب در دادگاه بدوی محکوم به حبس و درخصوص اقدام سیاهش در دادگاه کیفری استان مازندران حکم اعدام وی صادر شد که این حکم پس از تأیید دیوان‌عالی کشور سحرگاه چهارشنبه در محوطه زندان ساری به اجرا درآمد.

بنابر این گزارش، همدستان این اعدامی نیز هر کدام به تحمل 99 ضربه شلاق تعزیری و اقامت اجباری در شهرهای باق و طبس محکوم شدند.


  اخبار حوادث  -  ایران