اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام اغفال کننده دختران در تبریز



اعدام اغفال کننده دختران در تبریز

با شکایت والدین قربانیان، این شخص، تحت تعقیب قرار گرفت و با تلاش و جدیت دستگاه قضایی و ماموران اداره آگاهی استان دستگیر و در مراحل رسیدگی به اعمال مجرمانه خود اقرار و توسط دادگاه کیفری استان محاکمه شد.

مهر : دادگستری آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از به دار آویخته شدن مرد شیطان صفتی که با اغفال دختران کم سن و سال افکار پلید خود را عملی می کرد ، خبر داد.

 

در اطلاعیه دادگستری استان آمده است مرد شیطان‌صفتی که با استفاده از غفلت والدین، دختران کم سن و سال را به بهانه‌های مختلف اغفال و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد؛ با تلاش و جدیت دستگاه قضایی و ماموران اداره آگاهی استان دستگیر و پس از اقرار و اعتراف به اعمال مجرمانه خود و طی مراحل دادگاه، به مجازات اعدام محکوم و حکم وی در زندان تبریز اجرا شد.

 

در این اطلاعیه آمده است: این مرد با پرسه زدن در مناطق خلوت و محلات حاشیه شهر تبریز با معرفی خود به‌عنوان مامور آموزش و پرورش و راننده سرویس مدارس، و با استفاده از غفلت والدین، دختران کم سن و سال را به بهانه‌های مختلف اغفال کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

با شکایت والدین قربانیان، این شخص، تحت تعقیب قرار گرفت و با تلاش و جدیت دستگاه قضایی و ماموران اداره آگاهی استان دستگیر و در مراحل رسیدگی به اعمال مجرمانه خود اقرار و توسط دادگاه کیفری استان محاکمه شد.

این شخص به اتهام آزار و اذیت جنسی دختران کم سن و سال به مجازات اعدام محکوم و حکم صادره در دیوان‌عالی کشور تایید و محکوم علیه در محوطه زندان تبریز به دار مجازات آویخته شد.

در این اطلاعیه برای پیشگیری و جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخی از والدین و اولیا و مربیان مدارس خواسته شده است، در مراقبت و مواظبت از فرزندان و شاگردان خود کمال دقت و احتیاط را به عمل آورند./فردانیوز


ویدیو مرتبط :
مستند بیراهه - اغفال دختران جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اغفال دختران اسرائیلی توسط افسر صهیونیست



 

 

منابع خبری عبری زبان از دستگیری یك افسر ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل اغفال ۴ هزار دختر برای رابطه جنسی، خبر دادند.



به گزارش روزنامه عبری زبان معاریو ، دادگاه تل آویو از دستگیری ایال ناحوم افسر ارتش اسرائیل به دلیل اغفال و تجاوز جنسی به هزاران دختر نابالغ، خبر داد. براساس این گزارش، این افسر ۲۵ ساله صهیونیست در مدت ۵ سال خدمت در قسمت برنامه نویسی ارتش رژیم صهیونیستی، با ارتباط اینترنتی با دختران ۱۴ تا ۱۶ سال، اقدام به اغفال آنها می كرده است و بعد از دیدار با دختران، آنها را وادار به ارتباط جنسی كرده و حتی به تعدادی از آنها تجاوز جنسی كرده است.



رئیس دادگاه اجتماعی تل آویو اعلام كرده است كه این شخص متهم تمام اتهام ها علیه خود را انكار می كند. پلیس شهر تل آویو اعلام كرد كه این افسر متهم توسط پلیس ویژه و در مدت ۸ ماه تحقیقات دستگیر شده است. رشد مساله تجاوز جنسی و فسادهای اخلاقی میان افسران و مسوولان رژیم صهیونیستی به گونه ای است كه سازمان های اجتماعی در این رژیم، نسبت به خطرات این فساد در بین مسوولان و جوانان هشدار دادند.... / جام جم آنلاین