اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتماد، زندگی دختر جوان را تباه کرد


مرد جوانی كه پس از سرقت فیلم و عكس‌های خصوصی و خانوادگی یك دختر جوان به بهانه پس دادن آنها، این دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در شهریار دستگیر شد.

مرد جوانی كه پس از سرقت فیلم و عكس‌های خصوصی و خانوادگی یك دختر جوان به بهانه پس دادن آنها، این دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در شهریار دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده روز 18 مرداد امسال با شكایت دختری مبنی بر آزار و اذیت از سوی یك مرد جوان، در دستور كار ماموران اطلاعات ـ امنیت پلیس شهریار قرار گرفت.

شاكی در اظهاراتش به پلیس گفت:‌ چندی پیش با مردی جوان در یكی از بوستان‌های شهر آشنا شده و ارتباطمان شكل گرفت. وی به من ابراز علاقه می‌كرد. یك روز این فرد به بهانه این‌كه قصد دارد چند آهنگ را از گوشی تلفن همراهش به تلفنم انتقال دهد،‌ به طرز ماهرانه‌ای عكس و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی مرا از تلفن همراهم سرقت كرد.

شاكی اضافه كرد:‌ پس از چند روز با مرد جوان اختلاف پیدا كرده و ارتباطمان قطع شد تا این‌كه وی با من تماس گرفت و تهدید كرد كه اگر به ارتباطم با او ادامه ندهم، عكس و فیلم‌های خانوادگی‌ام را پخش خواهد كرد.

شاكی اضافه كرد: ابتدا حرف‌هایش را نپذیرفتم، اما در بررسی از گوشی تلفن همراهم و مشخصاتی كه از سوی این جوان ارائه می‌شد، متوجه سرقت عكس و فیلم‌ها شدم.دختر جوان در رابطه با دام شیطانی‌ای كه در آن گرفتار شده بود، گفت:‌ از ترس این‌كه خانواده ام از موضوع اطلاع پیدا نكنند،‌ ماجرا را با آنها در میان نگذاشتم و با التماس از مرد جوان می‌خواستم تا عكس و فیلم‌های سرقت‌ شده‌ام را پس دهد اما او ‌توجهی نكرد.

وی اضافه كرد: یك روز به بهانه این‌كه قصد تحویل دادن عكس و فیلم‌ها را دارد، مرا به خانه‌ای در جنوب شهر دعوت كرد. به محض حضور در آنجا مرد هوسران زندانی‌ام كرد و به زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. روز بعد مرا سوار خودرویی كرد و با توقف در حاشیه جاده از خودرو بیرون انداخت و متواری شد.

با تشكیل پرونده قضایی در این زمینه، تحقیقات ماموران برای دستگیری مرد هوسران آغاز و پاتوق‌های احتمالی‌اش زیرنظر گرفته شد.جستجوها ادامه داشت تا این‌كه 2 روز پیش مخفیگاه متهم فراری در شهریار شناسایی و متهم دستگیر شد.

سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران و البرز با اشاره به این خبر گفت: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهم موردبازرسی دوباره قرار گرفت و فیلم و عكس‌های مسروقه متعلق به شاكی نیز كشف و ضبط شد.

بنابراین گزارش، متهم به اتهام سرقت عكس و فیلم‌های متعلق به شاكی و خانواده‌اش و آزار و اذیت دختر جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی در این زمینه ادامه دارد.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
معجزه نجات زندگی دختر جوان در کالیفرنیا توسط امام رضا (ع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی عشقی جدید "مستر بین" با یک دختر جوان +تصاویر



 اخبار فرهنگی - زندگی عشقی جدید "مستر بین" با یک دختر جوان +تصاویر

" روآن آتکینسون " که با نام  " مستر بین " شناخته شده است، بعد از 23 سال زندگی مشترک 4 ماه پیش رسما از همسرش جدا شد. این بازیگر معروف اخیرا به همراه بازیگر 31 ساله مشهور بریتانیایی " لوئیس فورد " دیده میشود و خبرها نشان میدهد که این دو رابطه عاشقانه ای برقرار کرده اند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رابطه عاشقانه ای مستر بین


این بازیگر 59 ساله در حالیکه کنار معشوق جدیدش در سواحل غربی انگلیس مشغول تفریح بود شکار عکاسان شد. همسر سابق او دختر یک مهندس معروف هندی است و حاصل ازدواج آنها دو فرزند است. جریان آشنایی " مستربین " و معشوقه جوانش به سال گذشته بر میگردد. آن زمان کمدین معروف اعلام کرده بود که زندگی مشترکش به سردی میگذرد و تاریخ اعتبار آن رو به پایان است.
 

اخبار,اخبار فرهنگی,رابطه عاشقانه ای مستر بین

اخبار فرهنگی -پرداد