اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف صریح درباره استفاده مردم از ماهواره


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نه می توانیم تمام دیش های ماهواره را از روی بام ها جمع کنیم و نه می شود شبکه های اجتماعی را به طور کامل بست، ادامه داد: هر جا دیش های ماهواره را جمع کردیم، دو روز بعد دیش ها برگشت و انگار فقط برای کار و کاسبی نصّاب‌ها دیش ها را جمع می کنیم.

خبرگزاری ایرنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تهدیدهای مختلف فرهنگی علیه نسل جوان کشور، گفت: باید با مصون سازی، آسیب پذیری فرهنگی جوانان کشور را به حداقل برسانیم.
 
«علی جنتی» گفت: چاره ای جز این نداریم که از نظر فرهنگی و دینی جوانان کشور را در برابر مسایل سوء فرهنگی واکسینه کنیم.
 
او با بیان اینکه نه می توانیم تمام دیش های ماهواره را از روی بام ها جمع کنیم و نه می شود شبکه های اجتماعی را به طور کامل بست، ادامه داد: هر جا دیش های ماهواره را جمع کردیم، دو روز بعد دیش ها برگشت و انگار فقط برای کار و کاسبی نصّاب‌ها دیش ها را جمع می کنیم.
 
او گفت: امروز قدرت های جهانی برای تمام کشورها نقشه دارند و به بهانه جهانی شدن، می خواهند تمام ملت ها شبیه خودشان شوند، یعنی حتی زبان و نوع لباس پوشیدن کشورهای جهان سومی مثل آنها شود.
 
جنتی با تاکید بر ایجاد پایداری فرهنگی در کشور به منظور مصون ماندن از آسیب های فرهنگی دشمن، گفت: دشمن از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی به دنبال تغییر رفتار شهروندان به ویژه جوانان ایران است.
 
او با اشاره به اینکه بُعد فرهنگی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه زبانزد شده است، گفت: فرهنگ وجهه بارز ملت ایران از دیرباز بوده است.
 
او گفت: حتی دشمنان نظام اسلامی نیز به وجود ریشه های عمیق فرهنگی در ایران اعتراف دارند و اکنون پاسداری از فرهنگ اسلامی ایرانی یک وظیفه ملی است.
 
جنتی با گرامیداشت یاد و خاطره مبارزان و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، به بیان ظلم و ستم دوران ستمشاهی و روایتی از درایت های امام خمینی (ره) در جریان انقلاب پرداخت.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در سفر به استان سمنان، پس از افتتاح نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و هنری و حضور در اختتامیه دومین دوسالانه کتاب این استان در سمنان، در همایش توسعه فرهنگی، عدالت اجتماعی و تمدن اسلامی در گرمسار نیز شرکت کرد.
 
جمعی از مسوولان استان سمنان، امام جمعه و نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان نیز در این مراسم حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
‫اعتراف صریح عالم سنی به غصب خلافت!‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از ماهواره به جای جعبه سیاه



 

 

ماهواره به جای جعبه سیاه

 

 

يک مقام فرانسوي روز سه شنبه اعلام کرد انتظار مي رود در آينده نزديک به منظور ثبت آخرين حوادث و رويدادهاي هواپيماها بتوان از سيستم ماهواره اي بجاي جعبه سياه استفاده کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مونترال "دومينيک بوسرو" وزير مشاور در امور ترابري فرانسه گفت: "ما از حادثه سقوط هواپيماي مسافربري فرانسه بر فراز اقيانوس اطلس تجارب زيادي کسب کرديم.

 

 

يک فروند هواپيماي مسافربري فرانسه که بين ريودوژانيرو و پاريس در پرواز بود اول ژوئن سال جاري ميلادي بر فراز اقيانوس اطلس سقوط کرد که براثر اين حادثه 228 سرنشين آن کشته شدند.

 

 

اين در حالي بود که تلاش براي يافتن جعبه سياه اين هواپيما به منظور دست يافتن به علت اصلي سقوط هواپيما به رغم تلاشهاي فراوان بي نتيجه ماند.

 

 

اين مقام فرانسوي به منظور گفت وگو با مسوولان کانادايي پيرامون امنيت پروازها و رويدادهايي هوايي که منشا آنها تغييرات جوي است به مونترال سفر کرده است.

 

 

وي به همين منظور با "روبرتو کوبه" رييس شوراي سازمان هواپيمايي غيرنظامي بين المللي ديدار و گفتگو کرد.

 

 

وزير مشاور در امور ترابري فرانسه افزود: ما اميدواريم که در يک تلاش مشترک بتوانيم به فناوري و راهکارهاي جديدي براي يافتن و ثبت اطلاعات پرواز در هواپيماهاي مسافربري دست يابيم.