اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف سه كلمه‌ای متهم به قتل دختر 19 ساله



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قتل دختر مورد علاقه با 46 ضربه چاقو

اعتراف سه كلمه‌ای متهم به قتل دختر 19 ساله

كارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ پسر 23ساله‌ای را كه متهم است دختر 19 ساله‌ای را به بهانه «وابستگی شدید عاطفی» با 46ضربه چاقو از پای درآورده بود را پس از گذشت 7ماه دستگیر كردند.

به گزارش ایسنا، مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در 23 اسفندماه سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پزشکی بیمارستان تهرانپارس در جریان انتقال دختر جوان 19 ساله‌ای به بیمارستان قرار گرفتند که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود.

با وجود انجام اقدامات درمانی، به علت شدت جراحت‌های وارد شده به ناحیه گردن و سینه، این دختر 19 ساله فوت می‌كند و رونده به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران و برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می‌گیرد كه در تحقیقات اولیه مشخص شد که این دختر جوان توسط جوانی به نام « پیمان» 23 ساله مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است و مقتول قبل از مرگ خود و زمانی که توسط عوامل اورژانس در حال انتقال به بیمارستان بوده، به آنها عنوان داشته که توسط پیمان مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

با توجه به اظهارات مقتوله، بلافاصله محل سکونت پیمان در منطقه خاک سفید مورد شناسایی قرار گرفته، اما با حضور کارآگاهان در محل و انجام تحقیقات محلی مشخص می‌شود که متهم پس از ارتکاب جنایت و به همراه تمامی اعضای خانواده خود از این محل متواری شده است.

همزنان با انجام تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم، با انتقال جسد مقتول به پزشکی اعلام می‌شود که با وجود اصابت 46 ضربه چاقو به قسمت‌های مختلف بدن مقتول، از این تعداد ضربه تنها یک ضربه وارد شده به ناحیه گردن و همچنین دو ضربه وارد شده به سینه باعث مرگ مقتول شده‌اند.

با متواری شدن متهم از محل سکونت خود، کارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهم از تهران متواری شده و در شهرهای غرب کشور مخفی شده است كه سرانجام با انجام تحقیقات دامنه‌دار پلیسی، آخرین مخفیگاه متهم در غرب کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهم در 27 مرداد ماه سالجاری، دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

متهم در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف صریح به قتل ، در مورد انگیزه خود در ارتکاب این جنایت تنها به نوشتن سه کلمه اکتفا کرد؛ وی در پاسخ این سؤال به کارآگاهان گفت: «وابستگی شدید عاطفی»

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به زمان دستگیری متهم عنوان داشت: تحقیقات در مورد این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و با توجه به اعتراف صریح به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم قرار گرفته است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر 14 ساله....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت سومین متهم در پرونده تجاوز گروهی و قتل دختر ۹ ساله



 

 

بازداشت سومین متهم در پرونده تجاوز گروهی و قتل دختر ۹ ساله

 

متهم فراری پرونده قتل یک دختر ۹ ساله با گذشت ۱۶ سال از زمان جنایت برای دومین بار دستگیر شد. این قتل در سال ۷۴ در شهرستان سنقر استان کرمانشاه به وقوع پیوست و متهم ردیف اول پرونده در زندان خودکشی کرد. نفر دوم نیز به دار آویخته شد اما متهم سوم که با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده بود بعد از صدور حکم اعدام فراری شد و از آن زمان تحت تعقیب قرار داشت.

لیلا که همراه خانواده اش در بندرعباس زندگی می کرد فروردین سال ۷۴ با والدین خود به خانه خواهر باردارش در سنقر کرمانشاه رفت. در پایان این سفر خواهر لیلا از مادرش اجازه گرفت تا دختر ۹ ساله در آنجا بماند تا بتواند در کارهای خانه به او کمک کند. چند روز پس از این ماجرا لیلا همراه خواهرزاده ۱۱ ساله اش به نام رسول به روستایی در نزدیکی خانه خواهر خود رفت تا کمی میوه بچینند. رسول در این گردش برای دقایقی خاله اش را ترک کرد تا آب بخورد ولی وقتی بازگشت اثری از لیلا پیدا نکرد. بعد از آن پلیس از واقعه باخبر و با شهادت یک معلم فاش شد سه پسر روستایی لیلا را ربوده اند. چند روز بعد جسد لیلا در حالی که مورد تجاوز قرار گرفته بود در منطقه ای کوهستانی پیدا شد و پس از آن ماموران پلیس هر سه متهم را به نام های هادی۱۹ ساله، محمدصفر ۲۰ ساله و حسن ۲۲ ساله بازداشت کردند.

هادی در بازجویی ها اعتراف کرد همراه دو دوست خود دختربچه را ربودند و مورد تجاوز قرار دادند، سپس برای اینکه شناسایی نشوند وی را کشتند و جسد را میان سنگ ها پنهان کردند. به این ترتیب سه متهم بازداشت شدند اما هادی پنجم تیر همان سال در زندان به زندگی اش پایان داد و پرونده بدون حضور او رسیدگی شد.

قاضی شهرستان سنقر بعد از محاکمه محمدصفر و حسن، آنها را به اتهام مشارکت در قتل به قصاص محکوم کرد. والدین لیلا پس از آن برای تهیه تفاضل دیه تلاش های زیادی انجام دادند تا اینکه به دستور رییس قوه قضاییه این مبلغ از بیت المال پرداخت شد اما در آستانه اجرای حکم دادسرای تهران به رای صادره ایراد گرفت و حکم در شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور نقض و هر دو متهم تبرئه شدند. سپس حسن با سپردن وثیقه از زندان آزاد شد.

این بار والدین لیلا به رای اعتراض کردند و حکم برائت دو متهم نیز مورد قبول دیوان عالی کشور قرار نگرفت. در این مرحله قاضی شعبه ۱۱۵۶ دادگاه عمومی تهران با اجرای مراسم قسامه به محاکمه محمدصفر و حسن پرداخت، این در شرایطی بود که حسن در دادگاه حضور نداشت، در نهایت محمد صفر به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و حسن به اتهام تجاوز و مشارکت در قتل به قصاص محکوم شد و حکم محمد صفر ۲۶ اردیبهشت ۸۶ به اجرا درآمد: از آن زمان حسن تحت تعقیب بود و خانواده اش اعلام کرده بودند وی به عراق گریخته است اما چندی قبل اطلاعاتی به دست آمد که نشان می داد مرد فراری از سال ۸۷ در کاشمر زندگی می کند، به این ترتیب ماموران به آنجا رفتند و حسن را بازداشت کردند.

این مرد که به مرگ محکوم شده است دیروز در دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «من جرمی انجام نداده ام، بعد از آزادی هم فکر می کردم پرونده مختومه شده برای همین ازدواج کردم و در این مدت از راه جوشکاری زندگی ام را تامین می کردم.» بنا بر این گزارش متهم فعلا در بازداشت به سر می برد تا درباره حکم غیابی وی تصمیم گیری شود.... / روزنامه شرق