اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف سارق داخل خودرو به 23 فقره سرقت



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف 23 فقره سرقت خبر داد.

      به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت : در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت از داخل خودرو وی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : این سارق هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به 23 فقره سرقت داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان اعتراف کرد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: وسایل شخصی (کیف و اسناد و مدارک ) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ویژه روی صندلی و در معرض دید نگذارید و هنگامی که برای بازدید فنی یا پنچرگیری از خودرو خارج می شوید، درهای خودرو را قفل کنید.


 اخبار  حوادث  -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با سارق خودرو|دستگیری سارق خودرو|دزد ماشین|دزدگیر ماشین|09120132883

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زوج سارق در آخرین دزدی ناکام ماندند/ 28 فقره سرقت منزل و خودرو در پرونده متهمان




 اخبار حوادث  -  زوج سارق در آخرین دزدی ناکام ماندند/ 28 فقره سرقت منزل و خودرو در پرونده متهمان

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به دستگیری زن و شوهر سارق گفت: این دو سارق در ادامه بازجویی‌ها به ۲۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ موسی عالیزاده رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل ر گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال دستگیری زن و شوهر سارق هنگام سرقت سیم کابل برق در شهرستان "نیر" و اعتراف به ۲۱ فقره سرقت در مراحل اولیه بازجویی‌ها، این دو سارق جهت تحقیقات بیشتر و با هماهنگی مقام قضایی مجدد به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

وی افزود: زن و شوهر سارق با ارائه مدارک و مستندات قانونی جمع بندی شده لب به سخن گشوده و به ۲۸ فقره سرقت منزل، خودرو، سیم کابل برق و داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان از عزم جدی پلیس جهت مقابله با سارقان و ناکام گذاشتن آنان در ارتکاب به سرقت خبر داد و خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت موارد ایمنی و مد نظر قرار دادن هشدار‌های انتظامی یاریگر پلیس باشند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران