اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف رمال حیله‌گر



جام جم آنلاین: مرد رمالی كه با تعارف آبمیوه مسموم، افراد مراجعه‌كننده را بی‌هوش و پول و طلایشان را سرقت می‌كرد، دستگیر شد.

اعتراف رمال حیله‌گر

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده 16 تیر امسال با شكایت فردی علیه یك مرد رمال به اتهام كلاهبرداری در دستور كار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

شاكی گفت: همسرم به یك بیماری لاعلاج مبتلا بود و تلاش‌هایم برای درمان او نتیجه‌ای نداشت تا این كه از طریق یكی از دوستانمان با مرد رمالی آشنا شدیم و او با ادعای درمان همسرم و نوشتن نسخه‌هایی، چند بار به خانه‌مان آمد و مبالغی پول از ما گرفت.

وی افزود: در این مدت نسخه‌های مرد رمال هیچ تاثیری نكرد تا این كه با او تماس گرفتم كه در این مرحله ادعا كرد باید آخرین نسخه‌اش را برایمان بنویسد و در قبال آن پول بیشتری خواست.

رمال، زوج جوان را بی هوش كرده بود

شاكی با اشاره به این كه خود و همسرش از سوی مرد رمال بی هوش شده بودند، گفت: در آخرین ملاقاتمان با مرد رمال، او با ادعای این كه اجنه در خانه مان رفت و آمد می‌كنند، به ما نوشیدنی تعارف كرد تا از آسیب احتمالی در امان باشیم. پس از آن بی‌هوش شدیم و وقتی بعد از چند ساعت به هوش آمدیم، مشاهده كردیم اثاثیه خانه به هم ریخته و از مرد رمال خبری نیست و فهمیدیم او قصد سرقت اموال قیمتی‌مان را داشته، اما آنها را پیدا نكرده است.

شكایت‌ها، یكی پس از دیگری

در پی این شكایت، چهره‌نگاری رایانه‌ای از رمال میانسال انجام و جستجو برای دستگیری این متهم آغاز شد.

در ادامه افراد دیگری با حضور در پلیس آگاهی شكایت‌هایی را ارائه كردند. در بررسی این پرونده‌ها معلوم شد همگی در دام یك مرد رمال گرفتار شده‌اند و او از آنها كلاهبرداری و پول و طلاهایشان را سرقت كرده است.

به این ترتیب پاتوق‌های احتمالی متهم زیر نظر گرفته شد تا این كه ماموران روزهای پایانی هفته گذشته هنگام گشتزنی در جنوب شهر به راننده میانسالی كه مقابل یك خانه توقف كرده و شباهت بسیاری به رمال فراری داشت، ظنین شدند و او را دستگیر كردند.

در بازرسی از خودروی وی نیز نسخه‌های خوشبختی و دیگر وسایل رمالی كشف و ضبط شد. در این مرحله ماموران با استعلام از سوابق كیفری متهم متوجه شدند او چندی پیش نیز در پوشش رمالی مردم را فریب داده و از آنها كلاهبرداری كرده و به زندان افتاده و پس از آزادی، جرایم خود را از سر گرفته است.

اعتراف رمال حیله‌گر

متهم با اشاره به نحوه كلاهبرداری‌اش گفت: با ادعای حل مشكل و درمان بیماری، افراد را فریب داده و با نوشتن نسخه‌هایی دروغین، مبالغی كلان از آنها پول می‌گرفتم. در ادامه تصمیم گرفتم مشتریانم را با تعارف نوشیدنی مسموم، بی‌هوش و پول، طلا و اموال قیمتی‌شان را سرقت كنم.

متهم اضافه كرد: با این ترفند طلا و پول چند زن و دختر جوان را سرقت كردم. درصدد بودم با ورود به خانه یكی دیگر از مشتریانم نقشه سرقتم را عملی كنم كه دستگیر شدم.

با اعتراف رمال حیله‌گر به كلاهبرداری و سرقت اموال مردم، او با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از متهم برای مشخص شدن دیگر جرایم او ادامه دارد. افرادی كه در دام این رمال حیله‌گر گرفتار شدند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی استان البرز در كرج، میدان طالقانی شمالی از متهم شكایت كنند./جام جم

 


ویدیو مرتبط :
شیر حیله گر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد تعمیركار در دام رمال حیله گر و همدستانش



 

مرد تعمیركار در دام رمال حیله گر و همدستانش

مرد رمال و ۶ عضو باند وی برای سرقت اموال صاحب یك تعمیرگاه خودرو، به بهانه دور كردن اجنه ها از او، وی را پس از طناب پیچ كردن بشدت كتك زدند و در خیابان رها كردند.

به گزارش «جام جم»، هفته گذشته صاحب یك تعمیرگاه خودرو در شهرستان شهریار در محل كارش با یكی از مشتریان درباره بیماری خود كه مدت ها بود، آزارش می داد گفت وگو كرد كه مرد مشتری از او خواست برای درمان به خانه رمالی در یكی از محله های جنوبی شهر برود.

صاحب تعمیرگاه روز بعد به ملاقات مرد رمال رفت تا شاید با وردهایی كه او می خواند، بهبود یابد.

مرد بیمار پس از ورود به خانه رمال، طبق خواسته او به اتاق خواب رفت و منتظر ماند. در این هنگام مرد رمال همراه ۶ نفر وارد اتاق شد تا اجنه ها را از بدن او دور كنند و بیماری اش بهبود یابد.

مرد رمال پس از این كه چند بار به دور بیمار چرخید، گفت ۲ جن در وجودت رخنه كرده و اگر آنها را خارج نكنیم، بیماری ات وخیم تر می شود. مرد بیمار با شنیدن حرف های مرد رمال بشدت شوكه شد و از او خواست درمانش را شروع كند. مرد رمال ابتدا به همدستانش دستور داد تا چشم ها و دست و پای مرد بیمار را با طناب ببندند.

دقایقی بعد آنها با چوبدستی به جان مرد بیمار افتادند و او را كتك زدند تا اجنه ها از وجودش خارج شوند.

صاحب تعمیرگاه ـ مرد بیمار ـ ملتمسانه از همدستان مرد رمال می خواست رهایش كنند ولی آنها بدون توجه به گفته های مرد بیمار آنقدر او را كتك زدند كه بیهوش شد. چند ساعت بعد مرد بیمار ـ صاحب تعمیرگاه ـ در خیابان توسط یك راننده عبوری نجات یافت و به مركز پلیس منتقل شد و با شكایت وی، مرد رمال و همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.... / جام جم آنلاین