اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف حلقه مرتبط با رهنورد به هماهنگی با منافقین



 

 

 اعتراف حلقه مرتبط با رهنورد به هماهنگی با منافقین

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اعلام كرد: خبرهای رسیده از روشن شدن بخشهایی از ارتباط گروهك تروریستی منافقین و ضد انقلاب خارج نشین با زهرا رهنورد حكایت دارد.

 

4 نفر از اعضای گروهی كه به سركردگی رهنورد نام مادران عزادار برخود نهاده اند، طی روزهای گذشته به علت ارتباط داشتن با اعضای گروهك تروریستی منافقین هنگام سفر به آلمان جهت تماس با این گروهك دستگیر شدند.

طبق اعترافات اولیه این افراد قصد داشتند در آلمان با رابط مهم منافقین ملاقات و دستورات لازم جهت ادامه فعالیت خود را دریافت كنند.

خبرهای رسیده حاكی است بعد از انتخابات سال گذشته ارتباط زهرا رهنورد و میرحسین موسوی با ضدانقلاب و كشورهای خارجی نمایان تر شده است و اطلاعات جدیدی از این ارتباط ها كه نشان رسوایی بزرگ این زن و شوهر متوهم است بزودی منتشر خواهد شد.

منابع مطلع از انتشار اسناد جدید در آینده نزدیك در این باره خبر می دهند و درعین حال جزئیات برخی ارتباط گیری های عناصر مهم منافقین با زن و شوهر متوهم را فاش كردند.

به گزارش رسیده زهرا رهنورد قصد دارد بین 24 تا 48 ساعت آینده عازم خانه یك زن زندانی عامل فتنه شود و طبق برنامه ریزی از قبل طراحی شده قرار است در حین حضور در خانه این فتنه گر یك گروه از زنان با عنوان مادران عزادار كه وابسته به رهنورد هم هستند به جمع این خانه بپیوندند.

گزارش رسیده حاكی است این مجموعه از زنان كه توسط شخص زهرا رهنورد گردهم آمده اند بین 25 تا 35 نفر می باشند كه وظیفه دارند در محافل به سوژه سازی بپردازند و قصد دارند در حین حضور رهنورد در خانه این فتنه گر زندانی یك جریان خبری به راه بیاندازند. جالب اینجاست كه هیچكدام از این گردانندگان گروه فوق خود یا خانواده شان آسیب دیده فتنه سال گذشته نیستند.

در همین حال خبر می رسد گروههای مردمی از جمله خانواده های شهدای فتنه 88 و شهدای اقدامات تروریستی منافقین مترصد حضور در صحنه حضور این گروه فتنه گر هستند.../خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
اعتراف گروهک منافقین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف منافقین به مشارکت در ترور اخیر



باند جنایتکار منافقین با صدور اطلاعیه‌ای اعتراف کرد که برای اجرای عملیات ترور دانشمندان هسته‌یی ایران وظیفه‌شناسایی و ارجاع اطلاعات مربوط به این دانشمندان را برعهده داشته است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از هابیلیان، در پی ترور دو تن از اساتید و دانشمندان هسته‌یی کشورمان، گروه تروریستی مجاهدین با صدور اطلاعیه‌ای اعتراف کرد که در ترور دکتر فریدون عباسی و دکتر مجید شهریاری دست داشته است.

بر پایه این خبر باند تروریست و آدمکش رجوی که مسوولیت قتل عام بیش از 12 هزار تن از هموطنان‌مان را در پرونده جنایت‌بار خود دارد، در این اطلاعیه تلاش کرد با وارونه‌گویی و فرافکنی، خود را از اجرای این ترور مبراء کند اما هم‌زمان اعتراف کرد که در این اعمال تروریستی وظیفه شناسایی این اساتید را برعهده داشته است، چنان‌که در سایت منافقین آمده است: «نقش شهریاری و عباسی، در پروژه تسلیحات اتمی رژیم، پیش از این ،بارها توسط مقاومت افشا‌ شده است.»

منافقین همچنین بارها و در اطلاعیه‌های دیگر به نقش خود در مورد تخلیه تلفنی دانشمندان هسته‌یی و برخی دیگر از دانشمندان ایرانی و انتقال این اطلاعات به آمریکا اعتراف کرده است.

این اعتراف، یادآور جاسوسی باند وطن فروش رجوی در دوران جنگ 8 ساله علیه ملت ایران است که وظیفه شناسایی مراکز حساس شهری جهت موشک باران عراق و جابجایی نیروهای ایران را برعهده داشتند.

همچنین بر اساس همین خط مشی بود که مسوولیت به شهادت رساندن امیر صیاد شیرازی از طرف استخبارات صدام به آن‌ها واگذار شد.../ایسنا