اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف تکان دهنده زن‌ دایی به قتل زینب کوچولو


زن‌دایی انتقامجو که زینب کوچولو را با همدستی زوج بی‌رحمی کشته و جسدش را در چاه انداخته بود، به جنایت خود اعتراف کرد.

روزنامه ایران: زن‌دایی انتقامجو که زینب کوچولو را با همدستی زوج بی‌رحمی کشته و جسدش را در چاه انداخته بود، به جنایت خود اعتراف کرد.

این جنایت فامیلی 26 شهریور ماه رخ داد و همه تصور کردند دخترک گمشده است.

جسد دختر کوچولویی که در روز 26 شهریورماه به صورت مرموزانه‌ای ناپدید شده بود از عمق چاه بیرون کشیده شد و زن‌دایی بی‌رحم در اظهاراتی هولناک به قتل وی اعتراف کرد.

زینب کوچولو از محل کار مادرش که در حمام عمومی روستای عباس‌آباد شهر جوین استان خراسان رضوی قرار دارد بیرون آمد تا برای بازی با پسردایی‌اش به خانه آنها برود.

دخترک با خوشحالی به خانه دایی‌اش رفت اما دیگر هیچ خبری از وی نشد و مادر این کودک که زهرا نام دارد با چشمانی گریان و اضطراب و ناراحتی بسیار زیاد گم​شدن زینب کوچولو را به پلیس اطلاع داد. در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات پلیس آغاز شد، اما پس از گذشت حدود یک هفته از این ماجرا راز جنایتی هولناک فاش و جسد زینب کوچولو کشف شد.

رئیس پلیس جوین به شوک گفت: مأموران کلانتری 11 جوین با دریافت گزارش گم​شدن دخترک تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند.

سرهنگ علی‌اکبر معلمی افزود: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از آن بود که زن‌دایی زینب و پسر کوچکش پس از گم​شدن دختر 6 ساله از خانه خود متواری شده‌اند. بدین‌ترتیب با انجام ردزنی‌‌های پلیس این زن جوان و بچه‌اش که داخل خانه مادرش مخفی شده بود دستگیر شدند.

وی افزود: زن جوان که اعظم نام دارد در بازجویی‌‌های پلیس با تناقض‌گویی قصد داشت کارآگاهان را از مسیر اصلی تحقیقات پرونده منحرف کند اما وقتی در برابر شواهد قرار گرفت، راهی جز بیان حقیقت در پیش‌رو ندید و به قتل کودک و انتقال جسد وی به بیابان‌‌های اطراف روستا اعتراف کرد و گفت: با همدستی مردی معروف به جومونگ و زن صیغه‌ای‌اش جسد زینب کوچولو را داخل چاه انداختیم.

 سرهنگ علی‌اکبر معلمی گفت: در پی این اعترافات دو جنایتکار دیگر نیز دستگیر و با حضور نیرو‌های امدادی آتش‌نشانان، جسد دخترک از عمق چاه 30 متری خارج شد. تحقیقات درباره این جنایت هولناک که بنابر اعترافات اعظم به خاطر انتقام‌گیری وی از خواهرشوهرش بوده ادامه دارد.


نمی‌خواستم او را بکشم

اعظم گفت: شوهرم در زندان بود و خواهرشوهرم سند گذاشت و وی را از زندان آزاد کرد. من و خانواده همسرم به خاطر این موضوع اختلافاتی پیدا کردیم و همسرم بعد از آزادی مدام به من گیر می‌داد و خسته‌ام کرده بود.

از چندی پیش تصمیم گرفتم از خواهرشوهرم انتقام بگیرم و چون می‌دانستم وی دخترش را خیلی دوست دارد زینب را به خانه یکی از آشنایان که جومونگ نام دارد بردم.

زن جوان افزود: زینب در خانه جومونگ خیلی بهانه‌گیری می‌کرد و من برای این که آرام بگیرد یک قرص در آب حل کردم و به وی خوراندم، اما زینب کوچولو بیهوش شد و از دهانش کف بیرون آمد.

هر کاری که کردیم وی به هوش نیامد و چون حدس می‌زدم مرده باشد با کمک جومونگ و همسر صیغه‌ای‌اش جسد بچه را به بیابان‌‌های اطراف روستا بردیم و داخل چاه انداختیم.

نمی‌خواستم او را بکشم و اصلاً فکر نمی‌کردم کار به اینجا کشیده شود.



ویدیو مرتبط :
اعتراف تکان دهنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف تکان‌ دهنده زن 31 ساله به قتل همسرش در زنجان



اعتراف تکان‌ دهنده زن 31 ساله به قتل همسرش در زنجان

سرپرست پلیس آگاهی زنجان گفت: زن 31 ساله به قتل تکان دهنده همسرش اعتراف کرد.

جعفر رحمتی افزود: زنی 31 ساله به اتهام قتل همسر 76 ساله خود دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه چندی پیش پرونده‌ای با عنوان آتش‌سوزی منجر به فوت، به پلیس آگاهی ارجاع شد، افزود: در پی اعلام آتش سوزی تیمی برای بررسی ماجرا به محل اعزام و پس از بررسی به همسر متوفی مشکوک شدند.

سرپرست پلیس آگاهی زنجان  با بیان اینکه به علت ریزش سقف منزل امکان تشخیص آتش سوزی نبود افزود: متوفی به علت سوختگی شدید و عوارض ناشی از آن جان خود را از دست داده بود.

رحمتی با اعلام اینکه آتش‌سوزی در یکی از روستاهای توابع گیلوان رخ داده است، گفت: پس از مشکوک شدن ماموران و بررسی سرنخ‌ها به همسر متوفی مشکوک و وی را برای ادامه تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رحمتی ادامه داد: پس از 18 روز تحقیقات سرانجام متهم به قتل اعتراف کرده و پرده از راز جنایت خود برداشت.

 سرپرست پلیس آگاهی زنجان مشکلات خانوادگی را علت این جنایت عنوان  کرد و افزود: به خاطر بد رفتاری، آزار، اذیت و همچنین اختلافات خانوادگی شب جنایت متهم، با ریختن نفت بر روی اثاثیه منزل و شوهر اقدام به ایجاد حریق کرده است.

وی با بیان اینکه اعترافات متهم صورت جلسه و پس از تکمیل پرونده وی به دادسرا معرفی شد، تصریح کرد: مردم بهتر است در مواجهه با مسائل و مشکلات خانوادگی با مشاوران این امر مشورت کنند و از اقدام به عمل احساسی خودداری کنند.

اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری 24 سارق با 33 فقره سرقت
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح مبارزه با سرقت در 72 ساعت گذشته و دستگیری 23 سارق با اعتراف به 32 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مراد جعفری افزود: ماموران آگاهی زنجان با همکاری ماموران انتظامی جهت تامین نظم و امنیت و مبارزه با سرقت طرح ویژه مبارزه با سرقت را در سطح شهرستان به اجرا درآوردند.

 وی به نتایج اجرای این طرح در 72 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح 24 سارق مغازه، ساختمان درحال ساخت، اماکن خصوصی، مغازه، منزل، موتورسیکلت، احشام و کیف قاپ دستگیر شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری این مجرمان گفت: این سارقان به 33 فقره سرقت اعتراف کرده‎اند.

جعفری افزود: بیشترین متهمان دستگیر شده به اتهام سرقت اماکن خصوصی، ساختمان در حال ساخت و مغازه بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: توجه به توصیه‎هایی پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است./مهر